سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور با صدور اطلاعيه‌‎ای تاريخ‌ ثبت‌نام‌ داوطلبان شركت در‌ آزمون‌ سراسری دانشگاه‎ها و موسسات عالی‌ سال 95 را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۷۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 01 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‎ای تاریخ آغاز ثبت‎نام کنکور سراسری را روز یکشنبه هفته آینده اعلام کرد.
دراین اطلاعیه آمده است به ‌اطلاع‌  داوطلبان‌ متقاضی ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1395 دوره‌های‌ روزانه‌، شبانه‌، نيمه‎حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه‎ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پيام‌‎نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غيرانتفاعی‌ و غيردولتی‌ می‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون‎های مذكور از روز دوشنبه نوزدهم بهمن ماه‌ جاری منحصرا از طريق مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز چهارشنبه بيست و هشت بهمن پايان مي‌پذيرد.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام به همراه اطلاعيه تكميلی ثبت‌نام در تاريخ 94/11/18 از طريق پايگاه  اطلاع‌رسانی اين سازمان در دسترس خواهد بود.
به گزارش تابناک مازندران، آزمون سراسری سال 1395 در تاريخ‎های 24 و 25 تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد و استان مازندران سهم عمده‎ای در میزان قبول شدگان و برخی رتبه‎های برتر این آزمون دارد.
 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار