مدیرعامل فروشگاه رفاه کشور با بیان اینکه شفایت مالی در فروشگاه رفاه وجود دارد، گفت: ‌فرار مالیاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نداریم.
کد خبر: ۱۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، فرشید گلزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران مازندران با بیان اینکه فروشگاه نسل نو رفاه ‌در حال توسعه است، افزود: ویژگی این فروشگاه‌ها وجود مواد غذایی متناسب با نیاز خانواده‌ها در فضای جذاب و جدید است که تلاش داریم این فروشگاه‌ها را در سطح کشور افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: فروشگاه نسل نو رفاه طبق برنامه‌ریزی انجام شده ‌‌تا پایان سال‌ جاری به 12 باب می‌رسد که سهم مازندران از این فروشگاه‌ها دو باب ‌است‌.

مدیرعامل فروشگاه رفاه کشور در ادامه یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی 50 فروشگاه نسل نو رفاه در کشور ایجاد می‌شود که با ایجاد این فروشگاه‌ها تلاش داریم اصلاح ساختار در کیفیت خدمات فروشگاه رفاه ایجاد شود.

وی ‌برندسازی برای برنج مازندران را یکی از اقدامات‌ فروشگاه رفاه کشور دانست و ‌‌‌یادآور شد: برای برندسازی نیاز به الزاماتی است که فروشگاه رفاه این موضوع را در برنامه کاری خویش دارد.

گلزاده یکی از اقدامات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را حمایت از تولید داخل عنوان کرد و یادآور شد: با همکاری و همراهی تولیدکنندگان تلاش داریم که محصولات تولیدی استاندارد و با کیفیت را با تخفیف‌های  فصلی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره بالا بودن قیمت برخی از کالاهای فروشگاه رفاه با دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان اظهار کرد: برخی از فروشگاه‌ها فرار مالیاتی دارند ولی فروشگاه رفاه شفافیت مالی دارد.‌

‌فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار