چهار پروژه عمرانی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بندر نوشهر کلنگ زنی و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شامل انبار و سیلو صبح دوشنبه با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بندر نوشهر انجام شد.
منوچهر تاتینا مدیرعامل بنادر و دریانوردی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: احداث انبار سرپوشیده به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد ریال ازجمله طرح‌هاست که ظرف ۹ ماه احداث شد و امروز به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار داشت: همچنین انبار سرپوشیده به مساحت بیش از ۱۱ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده است و مدت بهره‌برداری سرمایه‌گذار از آن ۱۰ ساله خواهد بود.
وی یادآور شد: ساخت یک سیلو به ظرفیت ۵۰ هزار تن با سرمایه‌گذاری ۱۲۴ میلیارد ریال از سوی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا آغاز شد که قرار است این پروژه ۱۰ ماهه تکمیل شود.
به گفته تاتینا، احداث سیلوی غلات با سرمایه‌گذاری شرکت صنعتی زرماکارون به ظرفیت ۳۰ هزار تن و میزان سرمایه‌گذاری ۱۰۹ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های کلنگ زنی شده است و مدت قرارداد آن ۱۵ ساله و مدت ساخت ۱۲ ماه خواهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در این سفر از پروژه احداث انبار سرپوشیده با سرمایه‌گذاری خدمات دریایی و بندری سینا بازدید کرد، این انبار به مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع با میزان سرمایه‌گذاری ۸۲ میلیارد ریال در حال ساخت است و اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
همچنین از پروژه ساخت و تجهیز ساختمان عملیاتی و برج کنترل دریایی به مساحت هفت هزار و ۴۰۰ مترمربع، ارتفاع ۴۲ متر و با سرمایه‌گذاری ۲۷۲ میلیارد ریال نیز بازدید شد، این پروژه ۲۶ ماهه تکمیل می‌شود.
بندر نوشهر قدیمی‌ترین بندر مازندران به شمار می‌رود.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار