کد خبر: ۱۱۰۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 10 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سعید صادقی ستاره مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس که در فهرست اولیه تیم ملی فوتبال حضور داشت، در فهرست نهایی جایی ندارد.

البته این موضوع هیچ ربطی به مسائل فنی ندارد  ، شنیده ها حاکی از آن است که چون تورنمنت جاری با تیم های نه چندان مطرح برگزار می شود ، سرمربی تیم ملی فوتبال ، قلعه نویی تصمیم گرفت با ترکیبی بیشتر از تازه واردین وارد این رقابت‌ها شود .

بر اساس این گزارش ، فصل گذشته ۶ بار موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد که دو گل او در دیدار مقابل هوادار (که منجر به پیروزی سه بر یک این تیم در دیدار رفت شد) با سه امتیاز شیرین برای پرسپولیس همراه شد تا این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. همچنین چهار گل دیگر صادقی در دیدار مقابل ملوان، مس کرمان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به ثمر رسید که پرسپولیس در آن دیدارها نیز برنده زمین مسابقه را ترک کرد اما گلهای صادقی تاثیر مستقیمی در پیروزی تیمش نداشت و پرسپولیس با اختلاف بیش از دو گل برنده شد. این بازیکن برخلاف فصل قبل در امر گلسازی کمترین تأثیر را در راه قهرمانی پرسپولیس داشت!

مروری بر کارنامه عملکرد این بازیکن در فصل گذشته مشخص می‌کند او نسبت به لیگ برتر بیست و یکم که همراه با گل گهر سیرجان در مسابقات شرکت کرده بود تعداد پاس گل خیلی کمتری داده و گل یک گل هم کمتر به ثمر رسانده است. 

به هرحال امیر قلعه نویی تصمیم گرفته با در نظر گرفتن موارد فوق فعلاً سعید صادقی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

یادآور می‌شود؛ اغلب کارشناسان پرسپولیسی درباره عملکرد این بازیکن معتقد بودند صادقی در ماه‌های پایانی فصل بیست و دوم لیگ برتر به فرم مطلوب خودش بازگشت و توانست دوباره همان سعید صادقی همیشه شود و به احتمال زیاد در اردوهای آینده تیم ملی فوتبال حضور خواهد داشت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار