کد خبر: ۱۱۰۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 10 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران ، طی حکمی از سوی سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده محترم سپاه کربلا استان مازندران

برادر رضا محمدی
به عنوان مسئول بسیج هنرمندان سپاه مرکز استان مازندران منصوب شد.

انتصاب  مسئول بسیج هنرمندان سپاه مرکز استان مازندران
انتصاب  مسئول بسیج هنرمندان سپاه مرکز استان مازندران
انتصاب  مسئول بسیج هنرمندان سپاه مرکز استان مازندران  


صبح امروز با حضور هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران و سرهنگ محمودی جانشین فرمانده سپاه مرکز استان مازندران این معارفه انجام شد.

رضا محمدی کارگردان ساروی پیش از این مدیریت هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران و مدیریت هنری معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران و مدیریت هنری معاونت فرهنگی هنری سپاه مرکز مازندران و جانشینی بسیج هنرمندان مرکز استان مازندران را در کارنامه خود داشت.
گفتنی است رضا محمدی در سال جاری در کنکور سراسری دکتری هنر قبول شده ، هم اکنون مدیرمسئول و صاحب امتیاز آموزشگاه سینمایی محمدی فیلم مازندران میباشد ، که در حال تربیت و آموزش و پذیرش هنرمندان از سراسر استان میباشد.

رضا محمدی در حوزه شهدای انقلاب اسلامی
فیلم مستند انقلاب ۵۷ را ساخته و روی آنتن صداوسیما فرستاده

و در حوزه شهدای دفاع مقدس فیلم مستند هفت تپه را ساخته و روی آنتن صداوسیما فرستاده

و در حوزه شهدای مدافع حرم فیلم مستند حاج صابر روایت زندگی فرمانده شهید مدافع حرم محمد معافی را ساخته و روی آنتن صداوسیما فرستاده است .

رضا محمدی در حوزه آسیب های اجتماعی و ماموریت های سازمان بسیج در اقشار مختلف بیش از ۲۰ فیلم ساخته و روی آنتن صداوسیما فرستاده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار