مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم
کد خبر: ۱۱۰۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 08 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با محوریت شعار سال مهار تورم و رشد تولیدبا حضور جمعی از روسا و مسئولین اداری این شهر جهت بررسی و رفع مشکلات و نقاط ضعف و قوت ادارات در اردوگاه شهید عظیمی برگزار شد 

مدیر توزیع برق بابلسر: امسال هیچ خاموشی نخواهیم داشت  

بر اساس این گزارش ، علیپور مدیر توزیع برق شهرستان در این جلسه گفت "در شهرستان ۸۶۶کیلومتر شبکه فشار ضعیف داریم که ۲۳۶کیلومتر بدلیل فراوانی سرقت تبدیل به کابل شده و در عرض ۴سال تمام شبکه های سیمی جمع آوری خواهد شد.
وی در رابطه با مصرف برق خانگی گفت: ۷۵ درصد مصرف برق شهرستان مربوط به برق خانگی است که امسال هیچ خاموشی نخواهیم داشت.و برق مراکز صنعتی زیر ۵۰۰کیلو وات هم خاموشی نداریم و تنها مشارکت انها در اوج پیک بار مصرف را با استفاده از دیزل و تغییر ساعت کاری کاهش داده و به شبکه در صرفه جویی و مصرف برق کمک کنند.
علیپور در ادامه گفت:ادارات با توجه با تغییر ساعات کاری باید با تنظیم درجه دستگاههای خنک کننده و خاموشی لوازم برقی غیر ضروری به کاهش پیک مصرف و تابستان بدون قطعی برق کمک کنند.

مجتبی قلیپور باقری فرماندار شهرستان بابلسر رویکرد دولت را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: ، تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.
وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه محترم شهر بابلسر در این جلسه ضمن تبریک عید بزرگ مسلمین عید غدیر افزود: مهمترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسؤلان و وظایف شان است، زمانی که دید انسان نسبت به مردم، مافوق و کارش اصلاح شود کار کردن به مثل خدمت نمودن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در اداره می شود. 

خبر سمیه اسدی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار