رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در سال گذشته، برای ۲۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان، کلاس های «آموزش خانواده و مهارتهای زندگی» برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 08 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار کرد: خدمات فرهنگی به افراد و خانواده های نیازمند و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های این نهاد است و در همین راستا در سال گذشته، برای ۲۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان، کلاس های «آموزش خانواده و مهارتهای زندگی» برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تلاش در جهت «اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف» ، «تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام» ، «تحکیم و بالندگی نهاد خانواده» ، «تقویت احساس کرامت اجتماعی» و «برانگیختن عزت نفس» و... برشمرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا اضافه کرد: در سال گذشته برای ۸۷ نفر از همسران جوان تحت حمایت این نهاد، «آموزش های خاص زوج های جوان» قبل از دریافت جهیزیه برگزار شده است.

حسینی در مورد برگزاری دوره های آموزشی برای همسران جوان تحت حمایت این نهاد در شهرستان، تصریح کرد: «افزایش سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک» ، «کسب آگاهی لازم در خصوص حقوق و تکالیف متقابل زوجین از منظر آموزه های دینی» ، «شناخت احکام اولیه خانواده» ، «آشنایی با اصول و مهارت های زندگی لازمه زندگی مشترک» و... از اهداف این دوره های آموزشی بوده است.

لازم به ذکر است: در شهرستان نکا ۳۵۰۰ خانوار تحت حمایت هستند و در زمینه های اشتغال ، فرهنگی ، حمایتی و مسکن ، از خدمات امداد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار