مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران مطرح کرد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان جهت اتصال هفت روستای بالای ۲۰ خانوار منطقه کجور شهرستان نوشهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های ارتباطی شهرستان نوشهر اظهار کرد: با هدف بهره مندی روستاهای کمتر برخوردار پوشش اینترنت پرسرعت همراه در ۱۷ روستای شهرستان نوشهر در طی ۲۰ ماه خدمت دولت سیزدهم فراهم شد و همچنین ۲۶ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پوشش اینترنت پرسرعت همراه در هفت روستای بالای ۲۰ خانوار منطقه کجور این شهرستان در طی سال جاری تخصیص یافت.

وی با اشاره به اجرایی شدن سایت های جدید تلفن همراه در منطقه کجور این شهرستان تصریح کرد: بزودی با حضور تیم توسعه ارتباطات روستایی اداره کل و همکاران اپراتور های تلفن همراه نسبت به اخذ مکان و آغاز عملیات اجرایی سه سایت جدید در روستاهای چتن، نیچکوه و کندوسر این منطقه اقدام خواهد شد .

رئیس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران در خصوص ایجاد شبکه فیبر نوری در این شهرستان افزود: اجرای ۴۵ کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد و انشالله با اجرای این طرح، ۱۴ روستای منطقه کجور این شهرستان از شبکه پایدار ارتباطات ثابت و اینترنت همراه  بهره مند خواهند شد.

اعزی در خاتمه با اشاره به صدور مجوزات در حوزه دفاتر پیشخوان دولت افزود: در دولت سیزدهم مجوز فعالیت ۱۱ دفتر جدید در شهرستان نوشهر صادر گردیده که از این مورد تعداد هشت مجوز مختص مناطق روستایی این شهرستان بوده و دفاتر ICT روستایی آماده ارائه خدمات به روستاییان عزیز می باشند.

فرماندار شهرستان نوشهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم آمادگی خود در جهت پیشبرد کامل پروژه های ارتباطی خبر در شهرستان نوشهر اعلام نمود.

گفتنی است در این جلسه با حضور شهردار نوشهر آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار FTTX در شهر نوشهر نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت همکاری فی مابین شرکت های دارنده مجوز FCP و شهرداری نوشهر اتخاذ گردید.

خبر: الهام زارعی 

 

هفت روستای شهرستان نوشهر تا پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار