پس از وقوع سیلاب روز گذشته :
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از پایداری شبکه های ارتباطات ثابت و همراه به ویژه در مناطق روستایی بالادست استان درپی سیلاب روز گذشته ۱۶ خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اظهار کرد: عصر دیروز به دلیل بارش شدید باران و سیلاب، راه های منتهی به ده روستاهای استان مسدود شد و اقدمات لازم جهت حفظ پایداری شبکه های ارتباطی در این روستاها صورت پذیرفت.

اسماعیل اعزی تصریح کرد: راه دسترسی روستاهای رزن ، کرسی محور ، دوآب، راه بومک به هلوپشته و قسمتی بخش بلده و همچنین محور روستایی نمارستاق آمل که راه دسترسی اهالی پنج روستای این منطقه است در پی سیلاب عصر دیروز مسدود شد که با تلاش های نیروهای راهداری و امدادی قسمتی از این مسیر ها از جمله محدوده روستای یوش محور بلده و پل زنگوله بازگشایی شده و سایر مسیرها نیز در حال بازگشایی می باشد.

وی همچنین افزود: مشکلات قطعی ارتباطات ناشی از سیلاب اخیر در این مناطق بررسی و بخش زیادی از آن مرتفع شد و ما در مجموعه ارتباطات استان از هیچ تلاشی جهت برقراری ارتباط تمام روستاهای مناطق سیل زده دریغ نخواهیم کرد و تا چند روز آینده ارتباطات این مناطق به صورت دائم برقرار خواهد شد.

خبر: الهام زارعی 

 

شبکه ارتباطی مناطق بالادست استان مازندران پایدار است  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار