رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: در ماه گذشته ۴ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، بخاری و پنکه به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط خیرین به مددجویان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدحسن مرادی با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد اظهار داشت: در ماه گذشته ۴ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، بخاری و پنکه به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط خیرین به مددجویان اهدا شد.

وی با بیان این که یکی از مشکلات عمده خانواده های تحت حمایت کمبود لوازم اولیه زندگی است اظهار داشت: خیرین نیکوکار بعد از اطلاع از مسائل و مشکلات موجود خانواده های نیازمند، اقدام به خرید وسایل مورد نیاز جهت رفع نیازهای اولیه آنان کردند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به جایگاه بلند کار خیر در پیشگاه خداوند و اجر اخروی و دنیوی این عمل انسان دوستانه گفت : اهمیت کار خیر در اسلام آنچنان بالا و ویژه است که در قرآن برای انجام کار خیر توصیه به سبقت گرفتن از یکدیگر شده است.

مرادی ضمن قدردانی از تمامی خیران که می‌کوشند نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت این نهاد را تأمین کنند، یادآور شد: ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار