بعدازظهر امروز، چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ ، طی حکمی از سوی استاندار مازندران، «فغان شریفی مهر» بعنوان “معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی”فرمانداری شهرستان نکا منصوب و از زحمات چندین ساله «سیدعقیل محمودی» در این سمت تقدیر گردید.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان نکا با تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امیدوارم ما به معنای واقعی کلمه، ادامه دهنده‌ی راه امام(ره) و شهدا باشیم. 

انتصاب «فغان شریفی‌مهر» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نکا  

عبدالرضا بابایی با بیان اینکه، امام خمینی(ره) با انقلاب خود، مدل حکمرانی عالم که مبتنی بر ظلم، بیداد و ستم بنا شده بود را تغییر داد و امروز ما ۴۴سال از آن انقلاب را سپری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مدلی که امام بنا نهاد، ملاکش با توجه به آیات قرآن، فارغ از هر رنگ، نژاد، زبان، تحصیلات و... بود تا در انتها افراد از یکدیگر جدا نشوند.

وی تصریح کرد: ملاک خداوند در فردای قیامت چه برای بنده به‌عنوان فرماندار و چه برای یک فرد عادی، تقوا است و همه در آخرت با توجه به تقوای خود مورد حسابرسی خداوند قرار میگیریم.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه، دنیا تمام می‌شود و تنها چیزی که باقی می‌ماند، تقوا است، خود، مسئولین شهرستانی، اصحاب رسانه و فضای مجازی را به تقوای الهی به‌عنوان تنها توشه‌ی آخرت توصیه کرد.

بابائی با طرح این سؤال که امروز برای انقلابی که امام(ره) بنا نهاد و با آرمانهایی که داشت، چقدر این آرمانها را مدنظر خود قرار می‌دهیم؟ ، خاطرنشان کرد: باید تمام تلاشمان معطوف به این شود که در انتخاب مسئولین چرخش نخبگانی اتفاق بیفتد.

وی نکا را به جهات متعدد یک شهرستان مهم و استراتژیک برشمرد و مهمترین دلیل استراتژیک بودن آن را وجود «سرمایه‌های انسانی» عنوان کرد که؛ «متعهد و متخصص» هستند که یک ظرفیت بالایی است و بخش زیادی از آنها در پایتخت و بخش دیگر در شهرستان حضور دارند.

فرماندار شهرستان نکا اضافه کرد: به نظر بنده، همه‌ی این ظرفیتها باید به شهرستان بیایند تا از آنها استفاده کنیم و در این راستا بنده از اولین روز خدمت خود در شهرستان، سعی کردم از این ظرفیتها، حداکثر استفاده را بنمایم و به همین دلیل در ابتدا با آرامش نقاط قوت و ضعف را درنظر گرفتم و تا امروز که ۱۵ ماه از فعالیتم می‌گذرد، با همین روش به فعالیت خود ادامه می‌دهم.

بابائی با بیان اینکه، در شهرستان نکا، کارهای زیادی را پیشِرو داریم که در مراسمات مختلف با اصحاب رسانه در میان گذاشتیم، اظهار کرد: نکا شهرستانی است که هم در حوزه عمرانی و هم در حوزه اقتصادی نیاز به کار دارد.

وی در پایان از زحمات سید عقیل محمودی در طول چند ساله «معاونت عمرانی، توسعه منابع و معاونت اقتصادی» تشکر کرد.

خبر: الهام زارعی 

 

انتصاب «فغان شریفی‌مهر» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نکا+گزارش تصویری  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار