کد خبر: ۱۱۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 07 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظادت‌ها اظهار داشت مدتها بود‌ که چند نفر بر سر اختلافات شخصی، با یکدیگر درگیری مسلحانه ‌پیدا کرده بودند که این سبب برخی نزاع تا در منطقه چمستان شده بود.
به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه و اعلام امام ‌جمعه ‌شهرستان چمستان در خصوص اختلافات سریالی، ماموران انتظامی و پلیس امنیت برای بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.
عوامل درگیری و تیراندازی قبل از حضور  پلیس از محل به سمت ییلاقات نور متواری شده بودند‌ که با رصد اطلاعاتی ماموران مخفیگاه متهمان شناسایی ‌و در عملیات غافلگیرانه ۵ نفر از عوامل تیراندازی دستگیر شدند.
از این افراد ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد و متهمان جهت رسیدگی پرونده تحویل محاکم قضایی شدند، اختلافات شخصی عامل اصلی این نزاع بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
کلا چمستان مثل لیان شامپو شده همین امروز رفتیم که دایی بنده که می خواست در یک شهرک مدیرعامل بشه اما چمستانی ها نمی خواستن درنتیجه تهمت دزدی زدند را ببریم دادگاه شکایت افترا کنیم که درب شهرک آپادانا را به رویمان بستند و 2 برادر حیدری چمستانی و رفقایش پس از لگد زدن و داغون کردن درب خودرو جلوی دوربین های به اصطلاح نگهبانی به ما حمله ور شدند و همه مان را زدند و من فرار کردم و زنگ زدم 110 و اورژانس هم خبر کردم و بابا را هم اورژانس برد و در آخر گفتند سیم دوربینها شل شده بوده و فیلمی نیست تازه دوربین دایی را هم که فیلم می گرفت دزدیدن کلا وضع امنیت چمستان اصلا خوب نیست و پر شده از ارازل و اوباش در حوزه ساختمانی و باجگیری و بهتر است نیروهای غیرمحلی در چمستان زیاد شود. ما که کتک خوردیم و ماشینمان را هم که داغون کردند و دوربین های مدار بسته را هم که یا از کار انداخته یا فیلمها را پاک کردند و موبایل دایی هم فیلم میگرفت دزدیدن و مجبور شده بره سیم کارت بسوزونه و فردا هم قراره بریم دادگاه تا لااقل اگر بعدا ما را کشتند لااقل چند نفر در دادگاه خبر داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
کلا چمستان مثل لیان شامپو شده همین امروز رفتیم که دایی بنده که می خواست در یک شهرک مدیرعامل بشه اما چمستانی ها نمی خواستن درنتیجه تهمت دزدی زدند را ببریم دادگاه شکایت افترا کنیم که درب شهرک آپادانا را به رویمان بستند و 2 برادر حیدری چمستانی و رفقایش پس از لگد زدن و داغون کردن درب خودرو جلوی دوربین های به اصطلاح نگهبانی به ما حمله ور شدند و پدر و دایی پیر و من را زدند و من فرار کردم و زنگ زدم 110 و اورژانس هم خبر کردم و به بنگاهی های محل که رفقیش هستند هم گفتم که خبرش کنند تا فرار کنه و بابا را نکشن و البته بعدا فهمیدن که می خواستن با لندکروزش بزنه به بابا که پریده تو درختها و اورژانس اومد و بابا برد و 110 رسید و گزارش نوشت اما اونا در آخر گفتند سیم دوربینهای مدار بسته شل شده بوده و فیلمی نیست تازه موبایل دایی را هم که فیلم می گرفت دزدیدن کلا وضع امنیت چمستان اصلا خوب نیست و پر شده از اراذل و اوباش در حوزه ساختمانی و باجگیری در شهرکها و بهتر است نیروهای غیرمحلی در چمستان زیاد شود. ما که کتک خوردیم و لباسامون پاره شد و ماشینمان را هم که داغون کردند و دوربین های مدار بسته را هم که یا از کار انداخته یا فیلمها را پاک کردند و موبایل دایی هم فیلم میگرفت دزدیدن و مجبور شده بره سیم کارت بسوزونه و فردا هم قراره بریم دادگاه تا لااقل اگر بعدا ما را کشتند لااقل چند نفر در دادگاه خبر داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
خوشبختانه تا حدودی زیادی گنده لات های چمستان کنترل شده اند اما تنها فرقی که کرده اینا از کف خیابان رجعت کردن به داخل بنگاه های املاکی و جاهایی معروف به شهرکها که گنده لاتها را آنجا برای زورگیری از افراد فریب خورده که ملک اونجا خریده اند بکار می برند. همین دیروز در یکی از این شهرکها درب شهرک را به رویمان بستند و دوربینهای مدار بسته هم از کار انداختند و موبایلمان را هم دزدیدن و ماشینمان را داغون کردند و ما هم لت و پار کردند تا ملک را به یک پنجم قیمت به خودشون بفروشیم حالا امروز می خواهیم بریم دادگاه. در واقع اینها شهرکها را تبدیل به کشورهای مستقل از ایران کرده اند که بسبک لیان شامپو زورگیری نمایند.

مسئله مهم دیگر این پودرهای بدنسازی است که اینها را چند ماه تبدیل به غول بیابونی می کند البته مشکل چاقو هم که همیشه هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار