کد خبر: ۱۱۰۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 06 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک مرد هندی یا تبعه خارجی در سواحل دریا، گفت:

جسد متعلق به یک جوان 23 ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار است .
سرهنگ"سیدجعفر افضلی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در ساعت 1100 صبح روز شنبه 13 خردادماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر کشف  جسد مردی در حوالی پارکینگ 9 بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جسد متعلق به یک جوان با هویت نامعلوم است که برای شناسایی هویت و علت تامه مرگ با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به شناسایی متوفی که اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار بوده و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد، افزود: با هماهنگی قضائی و تکمیل پرونده جسد متوفی به خانواده وی تحویل شد. .
سرهنگ افضلی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد مردی خارجی در سواحل دریای بابلسر، ضمن تکذیب خبر فوق به رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی توصیه کرد، قبل از انتشار اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم آن اقدام کنند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار