مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: کمک های مومنانه اعجاز مردمی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 06 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در دیدار با سردار مسلمی فرماندهی سپاه استان اظهار داشت: کمک های مومنانه اعجاز مردمی انقلاب اسلامی است. 

کمک های مومنانه اعجاز مردمی انقلاب اسلامی است  

وی با اشاره به ظرفیت بالای کمک های مومنانه و ابعاد وسیع و قدرت انتشار آن در جامعه افزود: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در بحث عدالت اجتماعی در توزیع کمک ها، دستگاه های مربوطه باید از پراکندگی فاصله گرفته و با یکپارچگی در ارائه خدمات بهتر به نیازمندان گام برداریم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: "باید شورای هماهنگی" مراکز نیکوکاری محلات و خیریه ها در شهرها راه اندازی شود و به منظور وحدت رویه این مراکز، نشست های ماهانه برگزار گردد.

معافی با اشاره به نقش محوری سپاه در هماهنگی امور گفت: ظرفیت بسیار عظیم مددکاری در فرماندهان بانوان پایگاه های روستاها وجود دارد و با توجه به شناخت و شناسایی بهتر بانوان بسیجی و روحیه جهادی در آنان می توانیم "مجموعه مددکاری بانوان بسیجی" را در استان راه اندازی کنیم.

وی بیان داشت: امسال اعتبار تسهیلات اشتغال بیش از هزار و بیست میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان است و با کمک بسیج باید فرصت آموزش رایگان به جهت ایجاد مهارت در مناطق دوردست و محروم فراهم گردد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: با رویکرد انقلابی مبتنی بر گام دوم انقلاب و توجه به اهمیت جوانگرای، امروز در کمیته امداد ۲۳ رئیس زیر ۴۰ سال منصوب شدند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار