کد خبر: ۱۱۰۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 05 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت:

طبق توافقی که بین استانداران شمالی گیلان، مازندران و گلستان با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در حضور وزیر کشور صورت گرفته است، مدت زمان واگذاری اراضی ساحلی به سرمایه گذاران از سه سال به پنج سال و پس از بررسی و نداشتن تخلف و انحراف تا 30 سال هم افزایش می یابد.

وی با بیان این که احراز هویت سرمایه گذاران در واگذاری بسیار مهم و مورد تاکید است، ادامه داد: همسو با این رویکرد، اشتغالزایی و رونق اقتصادی محقق می‌شود.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که دولت سیزدهم با نشست‌های متعدد مشکل اجاره یک سال واگذاری زمین ساحلی به سرمایه گذاران به پنج سال را حل کرده است، بیان داشت: ضمن بررسی هرساله از فعالیت سرمایه گذار، با ارزیابی مثبت طی پنج سال، زمان واگذاری پس از مسجل شدن اهلیت سرمایه‌گذار، زمان واگذاری تا 30 سال هم می رسد.

وی گفت: شهرداران ارایه خدمات زیر ساختی سواحل خزر به مسافران و گردشگران را باید بسیار جدی بگیرند.

حسینی پور با بیان این که چندین جلسه را با وزارت کشور و منابع طبیعی در مقوله ساماندهی سواحل دریای خزر داشته ایم، ادامه داد: الگوهایی در ساماندهی سواحل دریای خزر را در بابلسر، فرح آباد ساری و سواحل سرخ رود پیش رو داریم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار