کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 03 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علیرضا برخور دادستان فریدونکنار در جلسه‌ی شورای اداری که انگار قرار نبود صحبت کند اما پس از صحبت‌های رئیس اداره راه و شهرسازی میکروفن خود را روشن کرد و با حالتی کنایه‌آمیز به این مسئول تبریک گفت و اظهارکرد:

بلاتکلیفی اراضی تور انقلاب که ساخت و ساز غیرقانونی در آن صورت می‌گیرد و ساکنان، آب، برق و گاز غیرمجاز استفاده می‌کنند و شهرداری باید به آن‌ها خدمات دهد که واقعا جای تبریک به اداره راه و شهرسازی دارد.
وی حرفهای خود را همچنان ادامه داد و خاطرنشان کرد:

از اینکه برای کمربندی بودجه و اعتبار گرفته‌اید اما آنجا را به پیست موتورسواری تبدیل کرده‌اید و جان و مال مردم را به خطر و ماموران انتظامی را به زحمت انداخته‌اید از شما تشکر می‌کنم.
دادستان فریدونکنار تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که مسکن فرهنگیان، مسکن شکوه و همچنین پروژه مسکن ملی در فریدونکنار انجام نشده که جای تشکر دارد.
برخور یادآورشد: درحالی که راه و شهرسازی دارای اراضی بسیاری در فریدونکنار است و برخی از ادارات هیچ اتاق و یا ساختمانی ندارند اما این ارگان هیچ قدمی برای حفظ اراضی خود برنمیدارد و ما به همراه نیروی انتظامی و شهرداری باید این اراضی را از دست متصرفان حفظ کنیم./بصیرنیوز



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار