مدیر تأمین مسکن کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۱۴۲۴ واحد تعمیرات و بازسازی منزل مددجویان در سطح استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 27 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، مقداد فرج پور اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۲۴ واحد تعمیرات و بازسازی منزل مددجویان در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: هزینه اجرای این واحدها ۱۰۸ میلیارد ریال از مساعدت های بلاعوض امداد و از محل تسهیلات صندوق امداد ولایت و مشارکت خانواده‌ها و خیرین بوده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد مازندران بیان داشت: برای ۱۴۸۱ واحد، احداث مسکن، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، احداث فضاهای جانبی مبلغ دویست و سی و دو میلیارد و چهار صدو پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.

فرج پور با اشاره به ساخت و خرید مسکن مددجویی افزود: تعداد ۲۲ مرداد خرید مسکن در سطح استان انجام شده که هزینه اجرای آن بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت نام نموده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یک میلیارد بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

فرج پور گفت: در کنار مساعدت های بلاعوض کمیته امداد به مددجویان در سال گذشته ۸۰۷ فقره تسهیلات مسکن به ارزش ۱۵۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: در روز ۱۴ اسفند سال گذشته همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۰۰۰ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان تحویل داده شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سالجاری خانواده تحت حمایت روستایی فاقد مسکن در استان نخواهیم داشت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار