امام جمعه موقت ساری عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۰۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 26 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه موقت ساری با اشاره به کمبود آب در فصول کشاورزی مازندران گفت:

در حالیکه کشاورزان ماهها در زمینه کشت محصولات فعالیت می کنند اما کمبود آب به بحرانی برای ادامه فعالیت و تامین معیشت آنان مبدل شده است.

حجت الاسلام والسلمین سید حسین شفیعی دارابی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: مشکل کمبود آب معضل جهانی است ‌و وزارت نیرو باوجود اقداماتی که انجام داده است بدلیل گستره کم آبی به کار و برنامه بیشتر نیاز دارد.

وی گفت : مشکل کمبود آب در مازندران بحران جدی است و به بخش مهم اقتصادی استان ضربه می زند.

امام جمعه موقت ساری گفت : برای نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنیم و باید همت کنیم و وظیفه داریم .

وی ادامه داد : کم کردن چالش ها باید مورد نظر قرار بگیرد و باوجود اقداماتی که انجام می شود اما مشکلات وجود دارد و باید بیشتر برای رفع آنها تلاش شود.

امام جمعه موقت ساری از فتح خرمشهر به عنوان آغاز پیروزی های کشور اعلام کرد وگفت : در سایه تلاش همه اقشار مختلف و نیروهای نظامی این فتح محقق شد و لرزه بر تن دشمنان انداخت.

وی خاطرنشان کرد : فرهنگ خرمشهر صبوری ، اتحاد ، همدلی و نبرد با دشمن مسلح بود امروز دشمن در قالب گلوله های فرهنگی بدنبال تهاجم در نسل جوان است و یا با ابزار قرار دادن مشکلات اقتصادی بدنبال ضربه زدن است .

امام جمعه موقت ساری گفت : کادر اقتصادی رییس جمهور باید پای رکاب باشند مثل همان هایی که در دوران فتح خرمشهر در صحنه حضور داشتند تا اقتصاد رو به رشد شود و مشکلات اقتصادی برچیده شود.

وی خطاب به مسوولان فرهنگی اعلام کرد : همه با هم در زمینه بی حجابی بسیار تلاش کنیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار