بمناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي مراسم بزرگداشتي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 25 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، در اين مراسم مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي عمليات ظفرمندانه بيت المقدس، به تشريح عملیات بیت المقدس وتحلیل پیامدهای فتح خرمشهر و فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین مسیر انقلاب پرداخت. 

مراسم گراميداشت حماسه آزادسازي خرمشهر در نيروگاه نكا برگزار شد   

محمد تقی زاده با مروری بر نحوه روی کارآمدن حکومت ها در ایران، انقلاب اسلامی را حکومتی برآمده از اراده مردم دانست و بیان داشت: تمامی حکومت های قبل از انقلاب اسلامی در ایران با زور روی کار آمدند و به فکر غارت سرمایه های مردم بودند و لیکن انقلاب اسلامی با خواست مردم و به رهبری حضرت امام (ره) و با آرای مردم بر سر کار آمد به همین منظور دشمنان به مقابله با این تفکر با تحمیل جنگ و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی با کارشکنی در کارها در پی فروپاشی آن برآمدند اما جوانان  با مجاهدت و رشادت در آزادسازی خرمشهر و پیروزی در جنگ تحمیلی آنان را در رسیدن به مقاصدشان ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خرمشهرهای پیشرو بیان داشت : وظیفه همه مردم وحدت و همدلی  و بصیرت داشتن در کارها و حرکت در مدار انقلاب اسلامی است تا با تعمیم آن در سطح جامعه با تحقق کامل دولت اسلامی خرمشهرهای دیگر در زمینه فرهنگ و اقتصاد و... رقم بزنیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار