رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند
کد خبر: ۱۱۰۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 25 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/03/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ جهان تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه، ششم خرداد ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان مازندران خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه، ششم خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه و پنج شنبه سوم و چهارم خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ جهان تاب، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 5 خرداد ماه نیز  از کرج، ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه چهارم و پنجم خرداد ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روزهای پنج شنبه و جمعه چهارم و پنجم خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت های کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
---------------------------
دستگیری 24 معتاد متجاهر و 30 خرده فروش مواد مخدر در بابل
سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 24 معتاد متجاهر و 30 خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان بابل به اجرا آورد.
وي افزود: در اين راستا 30 خرده فروش مواد مخدر و 24 معتاد متجاهر و پرخطر در طی یک هفته گذشته از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري و از آنان مقدار تقریبی 3 کیلو و 450 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل ضمن تشکر از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.
------------------------
بهنمیر آخرين ايستگاه گنج یاب‌ها
سرهنگ افضلی فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از کشف یک دستگاه فلزیاب و متعلقات آن به ارزش بیش از 2 میلیارد ريال در بخش بهنمیر خبر داد
سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث گرانبهاي پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون از هیچ تلاشي دريغ نمي‌كند.
وی در این رابطه بیان داشت: ماموران انتظامی فرماندهی بخش بهنمیر در حین گشت زنی در یکی از روستاهای بهنمیر به دونفر مشکوک شده که پس از بازرسی از آنها یک دستگاه فلزیاب و متعلقات قاچاق کشف نمودند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از كشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن در بازرسی خبر داد و تصريح كرد: کارشناسان ارزش تقريبي فلزیاب‌های کشف شده را بیش از 2 میلیارد ریال برآورد کردند.
وی افزود: در این راستا دو نفر متهم دستگیر که پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ افضلی در پايان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------------
دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان امام خمینی (ره) نور
سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عاملان چاقوکشی و درگیری در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 مبنی بر وقوع نزاع ودرگیری منجر به چاقوکشی در بیمارستان نور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نور در ادامه افزود: با حضور سریع ماموران در بیمارستان و محل درگیری، دو نفر از عاملین این نزاع شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصريح كرد: هر دو متهم در تحقیقات اوليه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصي اعلام کردند.
سرهنگ قلی پور با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برخورد خواهد کرد.
----------------------------
کشف 2 تن بوته چلم جنگلی قاچاق در میاندورود
سرهنگ راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف بوته چلم جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجتبی راست خدیو" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 تن بوته چلم جنگلی بدون مجوز قانونی کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ راست خدیو با بیان اینکه محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و ارزش تقریبی آن طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی 800 میلیون ریال می باشد، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اينكه گیاه "همیشک یا چلم" درخچه ای است زیبا و کمیاب و همیشه سبز که دارای خاصیت دارویی و زینتی بوده و از آن در طب سنتی و داروسازی استفاده می شود و خواص ضد انعقاد خون و آنتی اکسیدانی داشته که نقش دفاعی در مقابل پاتوژن دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان، مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
--------------------------
دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در عباس آباد
سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 3 سارق ساختمان های نیمه کاره با 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی 3 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 20 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ صالحی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار