رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت گفت: در سال ۱۴٠۱، ۲۹۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ 24 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی زاده اظهار داشت: در سال ۱۴٠۱، ۲۹۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله، ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی فرهنگی و دانشجویی، اشتغال و درمان بوده و در سال گذشته، ۱۲۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت اظهار داشت: ۶۲ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۱۷۶ مورد به مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در حوزه اشتغال و خودکفایی ، ۳۶ مورد وام شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۵ مورد وام درمانی به مبلغ ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۲ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

احمدی زاده گفت: لازم به ذکر است از این مبالغ، تعداد ۱۱۵ مورد به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از صندوق امداد ولایت و مابقی موارد از سایر بانک های عامل پرداخت گردید.

خاطر نشان می شود: ۸۸۷ خانوار در کلاردشت تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار