همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، مراسم گرامیداشتی با حضور مردم ولایتمدار منطقه در مسجد قائم (عج) شهرستان نکا بعد از نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی احمدی امام جماعت مسجد و دعای توسل توسط حاج اسماعیل یحیی پور مسئول کانون فرهنگی هیات امنا مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 24 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم سردار حاج یوسف سلطانی فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان نکا با اشاره به این که صدام در اوایل آغاز جنگ با ایران از طریق مصاحبه‌ای با خبرنگار خود اعلام کرد در کمترین زمان ضمن محاصره خرمشهر تهران را نیز نابود و تحت حکومت خود قرار خواهد داد، اظهار کرد: این موضوع با کمک و یاری خدا و تلاش های رزمندگان اسلام برای او طرحی شکست پذیر شد. 

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد قائم(عج) شهرستان نکا برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد قائم(عج) شهرستان نکا برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد قائم(عج) شهرستان نکا برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد قائم(عج) شهرستان نکا برگزار شد  

وی تصریح کرد: آزادی و امنیت امروز را مدیون خون شهداء ،جانبازان و آزادگان سرافراز در مدت 8سال دفاع مقدس بوده ایم که باید در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین جوانان تلاش کرد.

سلطانی‌ با بیان این که در 8سال دفاع مقدس 30 کشور با همکاری صدام به ایران حمله و قصد تجاوز به خاک ایران را داشتند که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های جوانان و رزمندگان ایران اسلامی حیله های صدام شکست خورد.‌

فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان نکا در جمع نمازگزاران مسجد قائم(ع) اظهار کرد: با فرمان تاریخی امام رزمندگان بی ادعای این سرزمین با پشتکار و قدرت ایمان قوی عملیات غرور آفرین بیت المقدس را برای یورش به دشمن در بازپس گیری خرمشهر را آغاز کردند تا این شهر بعد از گذشت 19 ماه از دست رژیم عراق و حامیان غربی خارج شود.

سردار سلطانی شکست دشمن را در عملیات بیت المقدس تحقیر کننده و بسیار تضعیف آور بیان کرد و گفت: عمیات بیت المقدس نتیجه عنایت خاص الهی، وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم بود به طوری که این حرکت در تاریخ این ملت غرور و افتخار جاوید را سبب شده است.

وی این پیروزی را نمایشی از قدرت الهی در غلبه مستضعفان برمستکبران دانست و افزود: معادلات ظاهری دنیا و تحلیل غربی ها خروجی غیر از پیروزی رزمندگان ما را نشان می داد اما اراده غالب الهی سبب شده تا رزمندگان ما در فتح الفتوح زمان خود بتوانند پیروز باشند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان نکا تصریح کرد: هنوز دشمن با گذشت سه دهه از این پیروزی عظیم نتوانسته است رمز و رموز پیروزی رزمندگان اسلام را بر دنیای کفر بداند چرا که آنها از نقش معجزه و غالب شدن قدرت الهی عاجر و ناتوان هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار