در آخرین روز از برگزاری جشنواره حرکت نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تشکل‌های دانشجویی حاضر در پانزدهمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه مازندران برگزار شد
کد خبر: ۱۱۰۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 23 May 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آخرین روز از پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، نشست صمیمی دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با دبیران کل انجمن‌های علمی دانشجویی، دبیران اتحادیه‌های علمی دانشجویی و کارشناسان انجمن‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر زلفی‌گل در این نشست با اشاره به این موضوع که مهم‌ترین فایده برپایی این نشست، تبادل اندیشه و دریافت دغدغه‌های دانشجویان و انجمن‌های علمی دانشجویی است، اظهار داشت:

خروجی این برنامه‌ها، تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی دقیق و کارآمد بر اساس نکات مهم و تحقیقات میدانی است که توسط مجموعه عوامل دانشگاه مطرح شده است.

وزیر علوم در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانشجویان در انجمن‌های علمی و فرهنگی گفت: یکی از فواید حضور در این تشکل‌های دانشجویی، کسب تجارب ارزشمند و گران‌بها جهت به‌کارگیری در مراحل مختلف زندگی شخصی و اجتماعی است و دانشجویان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

در ادامه این مراسم، نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی و اتحادیه‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداخته و مطالبات خود را مطرح کردند و پاسخ‌های متناسب را از وزیر علوم دریافت کردند.

یادآور می‌شود: در این نشست، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، برخی از مدیران وزارت علوم و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور نیز حضور داشتند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار