کد خبر: ۱۱۰۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 22 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اعضای ستاد مرکزی امتحانات شهرستان بابلسر در قالب ۱۳ تیم از حوزه های آزمون نهایی پایه نهم بازدید کردند. 

مانوربازدید اعضای ستاد مرکزی امتحانات شهرستان بابلسر از مدارس متوسطه اول  

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بابلسر؛
رضا شفیع زاده سماکوش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر بیان داشت: امروز دوشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعضای محترم ستاد مرکزی امتحانات در قالب ۱۳ تیم از حوزه های اجرای آزمون نهایی پایه نهم در سراسر شهرستان بازدید کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزمون نهایی پایه نهم برای هدایت تحصیلی دانش آموزان بسیار اهمیت دارد، تاکید کرد: بازدید های به عمل آمده به منظور ارتقاء کیفیت و رعایت قوانین آزمون های نهایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدیدها تا آخرین آزمون نهایی پایه های نهم و دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد، اظهار داشت: در این بازدیدها بر نداشتن هرگونه وسایل الکترونیکی سر جلسه آزمون همچنین رعایت حجاب و پوشش دانش آموزی تاکید شد.

شفیع زاده در پایان ضمن قدردانی از دانش آموزان و خانواده های محترم تاکید کرد؛ هماهنگی و همکاری خانواده ها و دانش آموزان با عوامل اجرای آزمون های نهایی به همکاران ما کمک خواهد کرد تا این آزمونها در خرداد ۱۴۰۲ به نحو احسن برگزار شده تا عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان برقرار گردد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار