رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: در سال ۱۴٠۱، ۱۱۱۶ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 21 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام مهدی بریمانی گفت: در سال ۱۴٠۱، ۱۱۱۶ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله، ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی فرهنگی و دانشجویی، اشتغال و درمان به مددجویان پرداخت می شود که در سال گذشته، ۱۴۳ میلیارد ۸۰ میلیون تومان از این تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری اظهار داشت: ۷۰۴ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۱۷۹ مورد به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، ۴۱ مورد وام اشتغال به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، ۹ مورد وام درمانی به مبلغ 1میلیاد و ۶۱۰ میلیون تومان، 25 مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۳ میلیاد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

حجت الاسلام بریمانی یکی از وام های پرداختی به مددجویان را از طریق خیرین و وجوه اداره شده برشمرد و بیان کرد: در این زمینه از طریق، ۱ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد و به ۱۵۷ مورد به مبلغ ۲ میلیارد ۱۱۰ میلیون تومان در زمینه تسهیلات وجوه اداره شده پرداخت شد.

وی گفت: ۷۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار