رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت : ۲۴۰ دانش‌آموز و ۲۷ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد رامسر از خدمات فرهنگی بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 20 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد مهدی تقی پور اظهار داشت: ۲۴۰ دانش‌آموز و ۲۷ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد رامسر از خدمات فرهنگی بهره مند شده اند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت شامل: لوازم التحریر، پوشاک، شهریه، بهره مندی از کانون های فرهنگی، اردوها، مشاوره‌ها و... بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر با بیان اینکه ۳۰۰ مددجو از آموزش خانواده درسال گذشته بهره‌مند شدند، افزود: پیشگیری از اعتیاد، اخلاق اسلامی، احکام، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، مشاوره حقوقی از جمله موضوعات آموزشی بوده است.

تقی پور گفت: افراد بهره‌مند شده از آموزش خانواده، زنان سرپرست خانوار و مطلقه و دختران بازمانده از تحصیل و دانش آموزان بودند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، افزود: ۹۶ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در قالب اردوی زیارتی و آموزشی به شهر های زیارتی و اردوهای یک روزه درون استانی اعزام شدند.

خاطرنشان می شود: در شهرستان رامسر ۱۸۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار