کد خبر: ۱۱۰۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 19 May 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس راه مازندران گفت که بازگشت مسافران تعطیلات آخر هفته از استان ترافیک در خروجی محورهای کندوان، هراز و سوادکوه را به اوج خود رسانده است.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت:

وضعیت ترافیک در محور کندوان در مسیر چالوس به کرج سنگین و پرحجم است و تردد خودروها از این محور اکنون به کُندی در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشت قابل توجه مسافران از مازندران و ترافیک قابل توجه خودروها و طاقت فرسا شدن تردد، جاده کندوان از ساعت ۱۳ امروز از جاده چالوس به سمت کرج یکطرفه شد.

رییس پلیس راه استان مازندران با بیان این که ترافیک در دیگر خروجی‌های مازندران در محور هراز و سوادکوه هم به اوج خود رسیده است، ادامه داد: در زمان حاضر ترافیک در این محورها از سمت شمال به جنوب سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جهان‌تاب با اشاره به افزایش تردد خودروهای بومی و ترافیک نیمه سنگین در مناطق ییلاقی و کوهستانی غرب، مرکز و شرق مازندران، به مسافران هشدار داد که با جدیت موارد ایمنی رانندگی مانند ممنوعیت سوار کردن سرنشین در پُشت خودروهای باری سبک و سنگین را رعایت کنند و در صورت سرپیچی از قوانین به طور حتم اِعمال قانون سخت‌گیرانه از سوی پلیس راه در انتظار قانون‌شکنان خواهد بود.

رییس پلیس راه استان مازندران به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مدیرت سفر، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادف رانندگی طی تعطیلات آخر هفته در جاده های استان اعلام کرد و از رانندگان وسیله نقلیه خواست پس توقفی کوتاه و استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار