کد خبر: ۱۱۰۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 18 May 2023

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه در هفته پایانی لیگ عملکرد داوران خوب بود گفت: در تصاویری که در ۸ بازی دیدیم فقط یک اشتباه وجود داشت اما باید منتظر ماند تا در روزهای آینده تمامی تصویرها بررسی شده تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از این هفته داشته باشیم.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد داوران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: در این هفته ۸ دیدار برگزار شد که به صورت همزمان هم بود و برای همین رصد تمامی تصاویر در این برهه زمانی کوتاه ممکن نیست اما در آنچه موفق شدیم بررسی کنیم باید به این نکته اذعان کنیم که عملکرد داوران خوب بود و تنها یک اشتباه رخ داد.

او ادامه داد: بازی پرسپولیس به دلیل اهمیت قهرمانی این تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود.خوشبختانه در این بازی هیچ مشکلی از بابت داوری دیده نشد و قاضی میدان به خوبی توانست بازی را مدیریت کند.

وی در مورد کارت‌های زرد داور در دقایق ابتدایی بازی و اخراج مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ این دیدار یادآور شد: کارت‌های داده شده درست بود، در مورد اخراج هم باید بگویم کارت زرد اول به دلیل جلوگیری از حمله حریف به عبدی داده شد و کارت زرد دوم هم به خاطر بی‌احتیاطی و بی‌پروایی او داده شد و اخراج صحیح بود.

این کارشناس داوری در مورد بازی استقلال و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد گفت: اسدی مدافع تراکتور با دست چپ مانع حرکت ارسلان مطهری شد که خطا محسوب می‌شود و پنالتی به درستی اعلام شد. از سویی دیگر در مورد صحنه‌هایی که منجر به درگیری بین بازیکنان دو تیم شد هم باید بگویم تصاویر واضح نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد اما داور حتما باید تنبیه انضباطی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: اخراج آرش قادری از تیم تراکتور هم درست بود چرا که او به خاطر جلوگیری از موقعیت آشکار گل باید با کارت قرمز جریمه می‌شد که داور به درستی تصمیم گرفت. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار