کد خبر: ۱۱۰۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 18 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/02/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران 

سرهنگ محمد محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین اين پليس در زمان اجرای طرح ابلاغی با رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسي صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرارداده اند.

وي افزود: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی بصورت محسوس و نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمينان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگي قضائي وارد عمل شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران بيان داشت: در بازرسي های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی در شهرستان های تنکابن، عباس آباد، قائمشهر، نکاء، سوادکوه، میاندرود در حوزه چوب آلات جنگلی به میزان 18تن، فرآورده های جنگلی(تعداد 5هزار شاخه چلم) کالای سلامت محور (تعداد 19قوطی مکمل ورزشی و 1000 عدد قرص و به میزان 2تن کود شیمیایی داشتند.

وی تصریح کرد: در اين رابطه 14 نفردستگير، و 9دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي و نمایندگان سازمان های مربوطه تحويل شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشتند: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي فراجا در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با پلیس ضروري است.

------------------------------------------

اعمال ممنوعیت تردد ویژه بازی نساجی و پرسپولیس در" قائم شهر" / بازگشایی درب ورزشگاه وطنی از ساعت ۱۴ 

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی استان مازندران از اعمال ممنوعیت ترافیکی در زمان برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس در خیابان های منتهی به ورزشگاه" شهید وطنی" شهرستان قائم شهر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" با اعلام این خبر، بیان داشت : با توجه به برگزاری بازی حساس نساجی و پرسپولیس در شهرستان قائم شهر که به بازی قهرمانی هم از آن یاد می کنند، ممنوعیت ترافیکی در زمان برگزاری بازی در خیابان های منتهی به ورزشگاه" شهید وطنی" اجرا خواهد شد .

وی تصریح کرد: این ممنوعیت تردد در خیابان جویبار، خیابان ساری، تقاطع ترک محله ،خیابان خزر ۶، خیابان آلمانی ها در این طرح اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به اینکه در طول زمان اعمال ممنوعیت تردد از پارک خودروها در این مسیر جلوگیری خواهد شد، افزود، در صورت پارک هر وسیله نقلیه ای ، خودرو به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه برای رفاه حال تماشاگران درب ورزشگاه وطنی امروز چهار ساعت قبل از بازی و از ساعت 14بازگشایی می شود، افزود : برای ورود تماشاگران تیم مهمان‌ پرسپولیس درب جدید توسط باشگاه از خیابان جویبار _ کوچه خزر 4 احداث شده و تردد از آن قسمت انجام می گیرد.

وی از همشهریان و علاقمندان به حضور در بازی نساجی و پرسپولیس خواست ؛در صورت داشتن بلیط حضور به سمت شهرستان قائم شهر و ورزشگاه حرکت کنند واز حضور بدون بلیط جدا خودداری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان ، اظهار کرد: از شهروندان و علاقمندان به تماشای مسابقات لیگ برتر که قصد حضور در ورزشگاه را دارند، خواست؛ حتی الامکان از خودروهای عمومی برای تردد استفاده و در تامین نظم و امنیت ترافیکی پلیس را یاری کنند.

هشدار پلیس فتای مازندران به دلالان و کلاهبرداران بازی فوتبال نساجی و پرسپولیس

پلیس فتای شهرستان مازندران نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به فروش بلیط بازی نساجی - پرسپولیس در فضای مجازی و ایجاد بازار سیاه با قیمت های نامصوب از سوی افرادی سودجو که مصداق تحصیل مال نامشروع است و در قانون جرم انگاری شده است، شناسایی فروشندگان بلیط در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا مازندران قرار گرفته و با متخلفان و افراد سودجو برابر قانون برخورد قضائی خواهد شد.

------------------------------------------

دستگيري کلاهبردار کانال تلگرامي سمساري لوازم خانگي 

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگيري کلاهبردار کانال تلگرامي سمساري لوازم خانگي از 10 شهروند مازندرانی به مبلغ یک میلیارد ریال خبر داد.  

خبر سلمان مهدوی

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار