کد خبر: ۱۱۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ 17 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اولین ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فریدونکنار به ریاست اسماعیل زاده معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

برگزاری  اولین ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فریدونکنار  


بر اساس گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار؛ در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فریدونکنار در محل فرمانداری شهرستان ، عباسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار بعنوان دبیر ستاد گزارشی از فعالیت ستاد و دستگاههای عضو در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و از دستگاههایی که به مقوله جوانان اهمیت می دهد و پیگیر مسایل جوانان هستند تقدیر و تشکر کرد و از دستگاههای اجرایی اهمیت دادن  بیشتر به مسایل اشتغال، اسکان، آسیب های اجتماعی، شور و نشاط و سلامت جسمی و روحی جوانان را مطالبه نمود.
عباسی در ادامه بیان نمود که در سال گذشته علی رغم برگزاری شش جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان همچنان فاصله میان جوانان و مسئولین وجود دارد و شهرستان فریدونکنار با ۱۱ سازمان مردم نهاد فاقد خانه جوان می باشد که این موضوع همت مسئولین و اعضا ستاد را می طلبد تا برای شهرستان پایگاه تمرکز انرژی جوانان فراهم گردد.
در سال جاری تمامی اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان بایستی سعی و تلاش مان بر روی امید آفرینی در میان جوانان شهرستان متمرکز گردد و از هر اقدامی که نیل به این هدف را میسر می کند نبایستی دریغ گردد.
با همت جمعی خواهیم توانست از شور و نشاط و شعور جوانان شایسته شهرمان در راه آبادانی آن بهره بگیریم.

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندری فریدونکنار


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار