مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در سومین دوره همایش ملی قرض نیکو:
سومین دوره «همایش ملی قرض نیکو» با تاکیدبر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه در کمیته امداد مرکز برگزار و این برنامه همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در ۳۱ استان کشور با حضور مدیر کل استان ها ، مدیران شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و خیرین برتر قرض ماندگار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 11 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، با اشاره به آیه ۲۴۵ سوره بقره "کیست که به خداوند وام دهد"، وامی نیکو تا خداوند آن را برای او چندین برابر بیافزاید و خداوند روزی بندگان را محدود و گسترده می سازد و به سوی او بازگردانده می شوید"اظهار داشت: قرض الحسنه واژه ای است اسلامی، دینی ، قرآنی و اقتصاد مقاومتی و هر جا که دین حضور دارد، برکت صد چندان است.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه با تقدیر و تشکر از مردم استان مازندران در توجه ویژه به سنت قرض الحسنه گفت: استان مازندران در طول سه سال در قرض ماندگار رتبه اول کشور را دارد.

وی گفت: قرض ماندگار تا زمانی که در گردش مالی قرض الحسنه امداد ولایت قرار دارد و مشکل خانواده های نیازمند را مرتفع می سازد باقیات و صالحات برای قرض دهنده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تاکید بر اینکه ، رویکرد کمیته امداد مدد به کار ، حیات و زندگی شرافتمندانه است تصریح کرد: خانواده های نیازمند در کمیته امداد با نشاط ،پرتوان و خود باورانه باید وارد میدان شده و با کار و روزی حلال به مرحله خودکفایی برسند.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: اکنون خیرین به کمیته امداد اعتماد داشته و مساعدت می کنند و براین باور هستند که همکاران ما در کمیته امداد جهادی ، انقلابی و خالصانه برای رفع نیازمندی های محرومین تلاش فراوان می کنند.

وی گفت: در مدت سه سال۲۷۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به ۲۶ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه های مختلف پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بیان داشت: همه باید با برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف در جمع آوری قرض ماندگار ، وارد میدان شویم تا با خدمت صادقانه لذت خدمت به روز و سریع در کام مددجو باقی بماند.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و تندیس از خیرین برتر استان در قرض ماندگار تجلیل به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار