رئیس کمیته امداد شهرستان محمود آباد گفت: در سال ١۴٠١ مراکز نیکوکاری ١١ میلیارد تومان به مدجویان تحت پوشش و سایر نیازمندان مساعدت نمودند.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 11 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، عزیزا... عباس پور اظهار داشت : در سال ١۴٠١ مراکز نیکوکاری ١١ میلیارد تومان به مدجویان تحت پوشش و سایر نیازمندان مساعدت نمودند.

وی افزود: هم اکنون ٩ مرکز نیکوکاری در شهرستان محمود آباد مشغول فعالیت هستند و بخشی از نیازهای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را از قبیل ‌‌: کمک معیشت؛ درمان؛ هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان؛ احداث و باز سازی مسکن و.... را تامین می نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان محمود آباد بیان داشت : دفاتر اغلب مراکز نیکوکاری در روستا های تابعه و در مراکز دهستان ها مستقر هستند و برخی از مراکز فعالیت‌های تخصصی نظیر : ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه؛ ارتقای سطح فرهنگی جامعه هدف و تامین هزینه های تحصیلی  دانش آموزان و دانشجویان و مشارکت درجمع آ وری کمک‌های مردمی (نقدی و غیر نقدی) و توزيع آن دارند.

عباس پور تصریح کرد: مراکز نیکوکاری بعنوان امداد کوچک و با اعضای افتخاری در محلات؛ فعالیت های مسجد محور؛ شورا محور؛  پایگاه محور و...  دارند و نقش محوری در تسریع در ارائه خدمات؛ شناسایی واقعی نیاز مندان؛ عدالت در توزیع و جلب اعتماد عمومی و ایجاد رضایتمندی آحاد مردم را ایفا می نمایند.

وی گفت : هم اکنون قریب به ۱۵۰۰ خانوار در محمودآباد تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار