کد خبر: ۱۱۰۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 11 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی مازندران به این شرح است:

بازداشت سارق اماکن خصوصی درگلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان "گلوگاه" از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 6 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان "گلوگاه"بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اجرای این مامورین، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدمات به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کلوانی در پایان با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست، از شهروندان خواست: ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در کمتر از 24 ساعت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک خودروی سواری مزدا3 ، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با سرعت عمل مأموران و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و معابر درونشهری، سارق به همراه خودروی سرقتی شناسايي و در عملیاتی ضربتی دستگير شد .

سرهنگ حسین زاده، تصريح كرد: متهم در بازجویی های تخصصی و با مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت اين خودرو اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هرچه ضريب ايمني خودرو افزايش يابد به همان ميزان ضريب سرقت آن کاهش خواهديافت بیان داشت: سارقان در بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحب آن در کمال خونسردي و بدون رعايت نکات ايمني، خودرو خود را در مکاني خلوت بدون تجهیز هیچگونه لوازم ايمني پارک می كند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست : به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك با سامانه پليسی 110 تماس بگيرند چرا كه مشاركت و همراهي مردمي نقش بسيار مهمي در توفيقات پليس در برخورد با جرايم مختلف به ويژه سرقت دارد.

------------------------------------------

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلو 600 گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت:‌ در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع مواد مخدر توسط 2 خرده فروش مواد مخدر در برخی از محله های حاشیه ای ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرتسان بابل، تصریح کرد:‌ ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را  دستگیر و در بازرسی از آنان 2 کیلو 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

وی با بیان این که متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با قاطعيت ادامه خواهد داشت و شهروندان هرگونه اخبار پيرامون توزیع مواد مخدر را مي توانند از طريق سامانه تلفني 110 به اطلاع پليس برسانند .

------------------------------------------

دستگیری سارقان سیم مخابرات در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسايي و دستگيري 2سارق سيم مخابرات و کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود کلوانی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم و کابل مخابراتي در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پليس آگاهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي ، موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ کلوانی از کشف قادیر قابل توجهی سيم مخابرات از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در تحقیقات انجام شده  به 8  فقره سرقت سيم مخابرات اعتراف کردند.

فرانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پايان از دستگیری یک خریدار اموال مسروقه نیز خبر  داد وگفت: همشهريان محترم به هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و هر گونه موارد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند.

------------------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار