کد خبر: ۱۱۰۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 07 May 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران به نقل از اداره آزمون‌های دانشگاه، روز جمعه ‌15 اردیبهشت پر آزمون‌ترین روز دانشگاه مازندران در سال جدید بوده است.

بر اساس این گزارش بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی، آزمون استخدامی بانک ملی، آزمون نظام مهندسی در رشته طراحی و آزمون MSRT در حوزه‌های امتحانی مجزا برگزار شدند.

در مرحله اول بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی منطقه دو کشور که به میزبانی دانشگاه مازندران در صبح و عصر روز جمعه 15اردیبهشت1402 برگزار شد 218 نفر از دانشجویان 14 دانشگاه از سه استان مازندران، گیلان و گلستان در22 رشته، به رقابت پرداختند. برگزیدگان این مرحله، در مرحله نهایی با نفرات برگزیده از طریق آزمون کارشناسی ارشد به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مرحله نهایی از مزایای مختلف تحصیلی و مادی برخوردار خواهند شد.

هم‌چنین در آزمون استخدامی بانک ملی که هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور 516 داوطلب در بابلسر برگزار شد داوطلبان از ساعت 30/8 تا 50/12 در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی به سئوالات آزمون پاسخ دادند.

333 داوطلب آزمون زبان MSRT نیز با حضور در کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه با پاسخ‌گویی به سئولات امتحانی در دو بخش تستی و Listening در آزمون شرکت کردند.

هم‌چنین در آزمون نظام مهندسی که با حضور 370 داوطلب برگزار شد داوطلبان از ساعت 8 تا 15 در سالن غذاخوری به رقابت پرداختند.

بر اساس گزارش مرکز آزمون‌های دانشگاه، 100 نفر عوامل اجرایی در 4 حوزه امتحانی مذکور همکاری داشتند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار