کد خبر: ۱۱۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 05 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

واحد‌های صنفی در صورت کشف حجاب به مدت یک هفته پلمب می‌شوند. در صورت تکرار برای هرمرحله یک پرونده قضائی تشکیل می‌شود

پرونده با ذکر تعداد جرم در قالب پرونده الکترونیکی برای اعمال قانون به مرجع قضائی ارسال می‌شود/ در بخش‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها نیز برنامه‌هایی داریم

سردار مرتضی میرزایی: در همه کشورها قوانینی وجود دارد که مردم آن کشور باید نسبت به آن تمکین کنند.

مطالبه جدی مردم در بخش عفاف و حجاب از مسئولان، رده‌های اجرایی و از ضابطان دستگاه قضائی برخورد بدون اغماض و با قاطعیت است.

در طرح ناظر یک، در مرحله اول برخورد با کشف حجاب در داخل خودرو به صورت تذکر و ارسال پیامک است که این کار در حال انجام است و در صورت تکرار توقیف خودرو به صورت سیستمی و در مرحله سوم توقیف خودرو به صورت فیزیکی و معرفی فرد به دستگاه قضائی است.

افراد می‌توانند نسبت به پیامک ارسالی اعتراض داشته باشند. برای بار اول پلیس ادعای آنان را قبول می‌کند اما در صورت تکرار موضوع با افراد، برابر قانون رفتار خواهد شد.

 طرح ناظر ۲ که برای متصدیان واحدهای صنفی است. در مرحله اول تخلفات با توجه به بارکد هر واحد صنفی، پیامک تذکر از طریق سامانه و پنل پیامکی ارسال می‌شود و در مرحله دوم واحد صنفی مربوطه توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی رأساً به مدت یک هفته پلمب و درمرحله سوم و پس ازآن درصورت تکرار برای هرمرحله یک پرونده قضائی تشکیل می‌شود و پرونده با ذکر تعداد جرم در قالب پرونده الکترونیکی برای اعمال قانون به مرجع قضائی ارسال می‌شود.

در بخش‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها نیز ما برنامه‌هایی داریم که با همیاری و همکاری سایر سازمان‌ها انجام خواهد شد و مردم هم باید در این مسیر به ما کمک کنند تا این وظیفه به درستی انجام گیرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار