کد خبر: ۱۱۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 04 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد در استانداری مازندران با حضور جانشین ستاد برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، به دستور استاندار مازندران، جلسه ستاد استانی برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد در دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با حضور دکتر سلگی جانشین ستاد، برگزار شد.

دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این جلسه از اهمیت ترویج کشتی در بین جوانان گفت و اظهار داشت: ۷۰ درصد تیم ملی کشتی آزاد ما از مازندران است.

وی با بیان اینکه، مازندران محور کشتی کشور است، بیان داشت: پیوند نسل جوان با کشتی با برگزاری چنین مسابقات و رویدادی افزایش پیدا خواهد کرد.

سلگی تاکید کرد: ما در قبال رشته کشتی، احساس تکلیف ملی داریم چون قطب اصلی کشتی مازندران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه ما باید این نسل جوان را با برگزاری چنین رویدادهایی همراه تر کنیم، افزود: باید جوانان قهرمانی مثل عبداله موحد را الگو قرار دهند. قطعا این مسابقات گرایش به ورزش و کشتی را در بین جوانان و نوجوانان بیشتر میکند.

سلگی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین برگزاری این رویداد بین المللی، بیان کرد: مردم مازندران انس ویژه ای با کشتی دارند و باید همگی خستگی ناپذیر و محکم برای تقویت کشتی تلاش کنیم.

گفتنیست؛ تاکنون حضور کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان، ارمنستان و گرجستان در این رقابت‌ها قطعی شده است. کشتی گیران نوجوانانی که در این مسابقات حضور دارند، نفرات شاخص تیم ملی کشورهای خودشان هستند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار