کد خبر: ۱۱۰۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 03 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، دو ملی پوش مازندرانی تیم ملی وزنه برداری تجلیل شدند

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور بر سر تمرین تیم ملی وزنه برداری از ملی پوشان تجلیل کرد.

ظهر روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه دکتر مرادیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه و جویبار در مجلس، عباس رحیمی رئیس هیات وزنه برداری استان مازندران و پهلوان بهداد سلیمی با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری با ملی پوشان مازندرانی دیدار کردند و جهت تقویت روحیه، از ملی پوشان تقدیر کردند.

آیت شریفی از سوادکوه شمالی و علیرضا یوسفی از قائمشهر دو ورزشکار مازندرانی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.

دکتر مرادیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه و جویبار در مجلس در این دیدار با بیان اینکه امیدوارم در مسیری که هدف گذاری و تلاش می کنید موفق باشید، اظهار داشت: امیدوارم نتیجه این زحمات و عرق ریختن های خود را بگیرید.

وی بیان داشت: برای تیم ملی وزنه برداری کشورمان و مخصوصا ورزشکاران مازندرانی که در حال حاضر در اردوی آماده سازی حضور دارند و خود را برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین بازیهای آسیایی هانگژو آماده می کنند آرزوی موفقیت دارم و هدف از بازدید از اردو ها اینست که از نزدیک از مشکلات و دغدغه های شما عزیزان با خبر باشیم.


مرادیان در این دیدار از ثبت یک رویداد مهم وزنه برداری در استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با تایید فدراسیون رویداد ملی وزنه برداری گرامیداشت مرحوم غزالیان و گرامیداشت پهلوان بهداد سلیمی را در مازندران به ثبت برسانیم.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این دیدار اظهار داشت: نتیجه و به بار نشستن تلاش شما دو ویژگی و خاصیت مهم دارد، اول این که نشاط اجتماعی را موجب می شود و باعث شاد شدن مردم خواهد شد و دوم برای خود شما موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام شما و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت شود.

وی بیان داشت: مازندران مهد استعداد است و با استعدادیابی و برگزاری چنین رویدادهایی میتوانیم قهرمانان بیشتری به وزنه برداری کشور معرفی کنیم.

گفتنیست؛ این دو وزنه بردار مازندرانی برای رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی خود را آماده می کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار