حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا:
امام جمعه شهرستان نکا گفت: موکبهای برخی از شهرستانهای دیگر نیز بسیار فعال هستند، اما خدمات چند ساله ی موکب انصارالحسین(ع) شهرستان نکا، زبانزد همگان و یکی از موکب های بسیار فعال است که مرهون زحمات و تلاش های صادقانه ی اعضای اصلی و آقای پورقربان است که کار بسیار ارزشمندی است که حقیقتا افتخار بزرگی است که هم نصیب شهرستان نکا و هم نصیب شما اعضا و مسئول و همه ی ما شده است و باید در این مسیر گام برداریم و خود را خادم امام حسین(ع) و خادم زوار امام حسین(ع) بدانیم.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴ 01 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، مسئول موکب انصارالحسین(ع) شهرستان نکا به اتفاق جمعی از هئیت امنا، مسئولین کمیته ها و مسئولین نذورات مناطق موکب انصار الحسین(ع) شهرستان نکا به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ با حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق محمدی لائینی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. 

خدمات چندین ساله موکب انصارالحسین(ع) نکا زبانزد همگان است، اطلاع رسانی بیشتری شود
خدمات چندین ساله موکب انصارالحسین(ع) نکا زبانزد همگان است، اطلاع رسانی بیشتری شود  

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تشکر و خسته نباشید به جمیع خواهران و برادران عضو و آقای پورقربان مسئول موکب انصارالحسین(ع)، گفت: امیدوارم زحمات شما مورد رضای خدا و قبولی حضرت امام حسین(ع) که موکب متبرک به نام او است قرار بگیرد و خداوند بر عزت اسلام و مسلمین و موکب بیفزاید.

وی با اشاره به اینکه، موکبهای برخی از شهرستانهای دیگر نیز بسیار فعال هستند، اذعان کرد: اما خدمات چند ساله ی موکب انصارالحسین(ع) شهرستان نکا، زبانزد همگان و یکی از موکب های بسیار فعال است که مرهون زحمات و تلاش های صادقانه ی اعضای اصلی و آقای پورقربان است که کار بسیار ارزشمندی است که حقیقتا افتخار بزرگی است که هم نصیب شهرستان نکا و هم نصیب شما اعضا و مسئول و همه ی ما شده است و باید در این مسیر گام برداریم و خود را خادم امام حسین(ع) و خادم زوار امام حسین(ع) بدانیم.

امام جمعه ی شهرستان نکا افزود: انشاالله فعالیتهای شما در موکب، هم در دنیا و هم در آخرت مورد قبول خداوند قرار بگیرد و بهره ی اموات و ذخیره ی آخرت شما باشد و امیدوارم سالهای بعد اشکالات و موانع و انتقادات آن نیز برطرف شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه، شاید عموم مردم از معنای موکب اطلاع نداشته باشند و ندانند که موکب چیست، چه فایده ای دارد و چه فعالیتی میکند؟ و فقط عده ای میدانند، خواست: اگر ممکن است، بیشتر اطلاع رسانی کنید تا مردم بیشتر در جریان قرار بگیرند و استقبال و کمک بیشتری کنند، هرچند استقبال بعضی از نیروها و افراد مثل رانندگان کامیون روستای زرندین سفلی بسیار عالی است و پایه کار هستند، ولی بسیاری از افراد و روستاها اطلاع ندارند که اگر اطلاعات و تبلیغات بیشتری شود، بیشتر تشویق می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم سالهای بعد، بهتر و بیشتر از سالهای گذشته کار کنیم و بنده هم در خدمت شما هستم و چند جلسه ای که با شما در روستای زرندین سفلی و روستاهای دیگر بودم از نزدیک مشاهده کردم که نیروها چقدر پا در رکاب هستند و کار و فعالیت میکنند، لذا از شما میخواهم که تشویقی های بیشتری برای اعضایی که همیشه مخلصانه و برای رضای خدا کار میکنند در نظر بگیرید تا دلگرم شوند و دیگران هم ببینند و بدانند شما چه فعالیت هایی را انجام میدهید.

خبر: الهام زارعی 

 

خدمات چندین ساله موکب انصارالحسین(ع) نکا زبانزد همگان است، اطلاع رسانی بیشتری شود  
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار