کد خبر: ۱۰۹۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 30 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، طلسم حضور استاندار مازندران و مدیران استانی در رامسر چه زمانی شکسته خواهد شد!

غرب استان مازندران( رامسر) چشم انتظار سفر استاندار و مسئولین استانی! شاید عزمی برای حل مشکلات رامسر نباشد!

اگر رامسر جزء استان مازندران است، پس این همه تعلل در سفرهای مسئولین استانی به شهرستان رامسر چیست!!

آقای استاندار ، رامسر سر مازندران و شهر نمونه گردشگری است !

عدم حضور میدانی استاندار و مدیران استانی در نوروز ۱۴۰۲ در شهر نمونه گردشگری رامسر با توجه به حضور میلیونی گردشگران و بررسی امکانات و تجهیزات ستاد تسهیلات خدمات سفر با توجه به ضعف زیر ساخت ها و کاهش سطح خدمات رسانی به گردشگران از گلایه ها و انتقادات بحق روزهای اخیر است.

ریاست محترم جمهوری سید انقلابی آیت الله رییسی در دولت انقلابی و مردمی در سخت ترین شرایط کشور بنا را بر این نهاد تا با سفرهای زودهنگام و مستمر استانی و دیدار با مدیران و مردم سبب ایجاد امید و حل مشکلات شود که رضایت آحاد مردم و جامعه را در بر داشته است، اما کاش استاندار مازندران در سفرهای شهرستانی عدالت را برقرار میکرد و رامسر را در نظر میگرفت تا شاهد رضایت مندی مردم بودیم!

سفرهای شهرستانی استاندار مازندران در سال گذشته در اکثریت شهرهای شرق استان و در کمترین شهرهای غربی برقرار شده که در گذشته چندین بار از عدم تحقق سفر استانی استاندار مازندران به شهرستان رامسر انتقاد کردم، اما شاید پیمودن فاصله چند ساعته از مرکز استان تا غربی ترین شهر مازندران با آن همه سرعت گیر و دست انداز برای مسئولین استانی سخت و دشوار باشد!

در سفرهای نوروزی استاندار مازندران نیز رامسر سهمی نداشت! و شاید معطوف به عدم مطالبه گری مسئولین شهرستان از استاندار و یا سختی ساعت ها ماندن در ترافیک است!

مردم انقلابی و فرهیخته شهرستان رامسر که در انتخابات ریاست جمهوری به سید انقلابی و محرومان آیت الله رییسی رای دادند تا شاهد توسعه و حل مشکلات پیش روی باشند، حال با این سطح عدم حضور مسئولین استانی به شهرستان رامسر گلایه مند و نگران هستند که وظیفه مسئولین پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

شاید افتتاح دفتر استانداری مازندران در غرب استان سبب شده مسئولین استانی جهت رفاه حال خودشان این دفتر را راه اندازی کردند تا مردم و مسئولین غرب استان جهت پیگیری و حل مشکلات به نوشهر عزیمت کنند و مدیران استانی انگیزه ای برای سفر به شهرهای غرب استان نداشته باشند.

ما چشم انتظار نگاه یکسان و به حق مسئولین استانی به تک تک شهرهای استان مازندران هستیم تا با برقراری عدالت، پیگیری در حل مشکلات مردم و توسعه منطقه که سالهاست چشم انتظار آن هستیم عملی شود!

⚜آقای استاندار واقف باشید مردم غرب استان مازندران و علی الخصوص شهرستان نمونه گردشگری رامسر از ضعف زیر ساخت ها و بی درایتی برخی مدیران بی انگیزه و ناکار آمد رنج میبرند و صرف حضور شما جهت بررسی مشکلات منطقه و تامین زیر ساخت ها و همچنین دیدار چهره به چهره با مردم عزیز که ولی نعمت ما هستند مورد انتظار است.

عدم حضور مدیران استانی در شهرستان رامسر آنقدر کمرنگ است که ابراهیم شیرود عشوریان سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر در آخرین جلسه شورای اداری سال گذشته از عدم حضور برخی مدیران استانی به شهرستان رامسر انتقاد کرد که مطالبه بحق و بجا جهت توسعه رامسر بود.

حداقل انتظار اینست برای حل مشکلات زیر ساختی، زباله، فاضلاب شهری، آب، راه، آسفالت، کمربندی، اشتغال، اقتصاد، معیشت و ... که از مطالبات اصلی مردم و مسئولین است در مدت زمان کوتاه چاره ای بیاندیشید تا حقانیت تان را ثابت کنید.

در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مازندران و تخصیص اعتبارات برای شهرستان رامسر به چه میزان بوده و در کدام بخش هزینه شده است؟ آیا مشکلات زیر ساختی شهرستان رامسر در آن دیده شده است؟!

آقای استاندار اگر برای شما سفر به رامسر غربی ترین شهرستان استان مازندران سخت و دشوار است منتظر بمانیم تا پرواز ساری به رامسر برقرار شود تا شما را ملاقات کنیم !

براستی در سفر قبلی حضرتعالی با بازدیدهایی که داشتید قرار بر این شد هاب گردشگری سلامت کشور در روستای گاو رمک احداث شود و پس از گذشت چندین ماه خبری از کلنگ زنی آن نشد و همچنان مانند دیگر اقدامات دولت های گذشته مانند احداث کنار گذر ساحلی و ... راکد ماند!

شاید حضور یک روزه در شهرستان رامسر و بازدید از مشکلات و پروژه ها و دیدار مردمی جهت بررسی و حل مشکلات آنچنان سخت نباشد، اما چشم انتظار نگاه یکسان شما به تمامی شهرهای استان در توزیع خدمات و امکانات است.

یادداشت: جلال کمالی/ خبرنگار

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار