کد خبر: ۱۰۹۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 30 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 10/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
ماموران قلابی در بهشهر زمینگیر شدند
سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری 2 مامور قلابی و سارق خودرو در شهرستان بهشهر خبر داد .
سرهنگ "سید موسی حسینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک خودروی پژوی سرقتی در شهرستان بهشهر با 2 سرنشین مرد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی در ادامه، اظهار داشت: این افراد که تحت عنوان مامور یکی از ارگان های نظامی اقدام به سرقت خودرو کرده بودند، در بازجویی های به عمل آمده به زورگیری و سرقت خودرو از شهروندی در تهران اعتراف کردند .
وی از کشف 6 عدد دستبند ، یک قبضه تپانچه بادی، احکام ماموریتی قلابی، وجه نقد و تعدادی تجهیزات نظامی متعلق به متهمان در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
------------------------------------------
کشف 26 کیلو گرم مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های استان در ایام نوروز
سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف 26 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه ها و یگان امداد استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.
سرهنگ " سید محسن جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها و یگان امداد استان با تلاش شبانه روزی و انجام طرح هاي عملياتي و هدفمند از ابتدای طرح تا کنون موفق به کشف 26کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

وي ادامه داد: طي اين مدت 566 نفر توسط کوپ های سطح استان در ارتباط با قاچاق، حمل، نگهداري و توزيع مواد مخدر دستگير شدند که از اين تعداد 4 نفر قاچاقچي مواد مخدر، 98 خرده فروش مواد مخدر و مابقی آن معتادان متجاهر بوده اند.
سرهنگ جعفری از دستگیری 464 معتاد متجاهر در اجراي طرح های پاک سازي توسط کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان طی این مدت در استان خبر داد و افزود: این افراد با هماهنگی مرجع قضايي به کمپ هاي ترک اعتياد معرفي شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود دارد.
------------------------------------------
دستگیری سارق زور گیر در ساری
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق زورگیر با 2 فقره سرقت در ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی تهدید و زورگیری از 2 نفر از عابران زن پیاده در سطح شهر ساری، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ قیصری،تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به زورگیری و سرقت طلاجات و اموال همراه این دو شهروند اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به این که تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.
------------------------------------------
کشف 10 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از كشف 10 تن چوب قاچاق درخت جنگلي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ عبدالله اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: درپي كسب اخباري مبني بر فعاليت قاچاقچيان محصولات جنگلي، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: پس از انجام تحقيقات پلیسی، با هماهنگي‌هاي قضائي و همکاری ماموران اداره منابع طبيعي، در يك ايست و بازرسي مقطعي و كنترل وسايل نقليه، خودروي متهمان شناسايي شد.
وی در ادامه، اظهار داشت: در ادامه این عملیات، ماموران کلانتری 11 پل سفید و پلیس آگاهی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 10 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند..
سرهنگ اکبری تصريح كرد: در اين راستا يک‌نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده محترم شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارهای پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.
------------------------------------------
دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 48 معتاد متجاهر و 14 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.
وي افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی های قضائی 14 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 48 معتاد متجاهر و پرخطر را از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و ضمن قدردانی از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.
------------------------------------------
دستگیری سارق طوطی های بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق پرنده خانگی و کشف 24 قطعه طوطی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت طوطی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند .
سرهنگ عنایتی ، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 24 قطعه طوطی (عروس هلندی ) سرقتی به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه سرقت، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
------------------------------------------
کشف 2 تن چوب قاچاق در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف 2 تن چوب قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب ماموران انتظامي این شهرستان با كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك خودروی نیسان در حال تردد مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از كشف 2 تن چوب قاچاق در بازرسي از اين خودرو خبر داد و تصريح كرد: راننده خودروی مورد نظر نیز دستگیر و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ کلوانی در پايان حفاظت از منابع طبيعي را وظيفه‌اي همگاني عنوان كرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت های متعدد سیم کابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي در ادامه بیان داشت: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی بخش سرخرود با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را که از سارقان حرفه ای و سابقه دار این شهرستان بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان معترف شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد .
------------------------------------------
دستگیری عاملان آتش سوزی و تخریب اماکن عمومی در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری 3 عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی، آتش سوزی عمدی و تخریب اماکن عمومی و خودروی آتش نشانی خبر داد.
سرهنگ "عبدالله اکبری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی در زیرگذر نوبنیاد شهر زیراب و حمله تعدادی افراد ناشناس به عوامل آتش نشانی و تخریب شیشه خودروی آتش نشانی که برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شده بودند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عمليات ضربتي، 3 متهم اصلی پرونده و از عاملان آتش سوزی و حمله به آتشنشانان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه،اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
------------------------------------------
کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی محل دپوی چوب جنگلي قاچاق و کشف 2 تن چوب خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، افزود: : در راستاي طرح تشديد مقابله با قاچاق منابع ملي در پي کسب خبری مبني بر فعالیت فردی در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلي، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی "هولار" قرار گرفت .
وی تصریح کرد: متهم به قاچاق با قطع درختان، چوب آلات جنگلی را جمع آوري و در فرصت هاي مختلف آنها را بارگيري و به فروش مي رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و شناسایی متهم به قاچاق چوب، محل نگهداري چوب آلات جنگلی قاچاق، شناسايي و با همکاري ماموران اداره منابع طبيعي در بازرسی از محل 2 تن چوب آلات جنگلي کشف شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار