کد خبر: ۱۰۹۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷ 29 March 2023

 دادستان رامسر نسبت به بی حجابی و هنجار شکنی گردشگران و مسافران در ایام نوروز هشدار داد 

به گزارش مهر، علی روحانی زاده در جلسه امنیت گردشگری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو باید سبب حفظ ارزش های اسلامی شده و حرمت این ماه مبارک حفظ شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد غرق تجملات شده اند و خط قرمزها را در برابر مسائل مالی کم رنگ کرده اند، افزود: افرادی که معاندانه و عامدانه تظاهر به بی حجابی علنی و روزه خواری در ملأعام میکنند، یقینا مشمول رأفت اسلامی قرار نخواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با رأفت اسلامی ارزش های اسلامی حفظ نخواهد شد، تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و تقارن بهار و ماه مبارک رمضان باید با حفظ قانون و شئونات اسلامی باشد.

دادستان رامسر ضمن تشکر از رعایت حجاب توسط واحدهای صنفی افزود: با هر گونه هنجار شکنی، بی حجابی، موسیقی غیر مجاز، سرو مشروبات الکلی، آلودگی صوتی و .... در مکان های عمومی برخورد قاطع و قانونی خواهم کرد و آن واحد صنفی تا پایان نوروز پلمب خواهد شد.

روحانی زاده گفت: بواسطه حفظ اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی باید عفاف و حجاب، هنجارهای اجتماعی و حرمت ماه مبارک رمضان رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: قدوم مبارک گردشگران و مسافران به شهرستان رامسر را گرامی میدارم و تقاضامندم با حفظ حجاب و عفاف و حرمت ماه مبارک رمضان در انظار عمومی سبب حفظ شعائر اسلامی و عفت اسلامی شوند.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار