کد خبر: ۱۰۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 27 March 2023

عادل عالیشان سرپرست ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرگزاری برنا از مازندران با اعلام فعالیت 52 هیات ورزشی استانی و 795 هیات ورزشی شهرستانی در استان، ورزش مازندران را گسترده و تاثیرگذار در ورزش ملی دانست .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرپرست ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مازندران گفت : ورزشکاران مازندرانی در سال 1401 تعداد 370 مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت؛ در طی یکسال گذشته استان مازندران 194 میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی داشته است که 36 مورد آن مربوط به اردوهای تیم ملی بوده است. البته برگزاری رویداد بین المللی پرورش اندام مستریونیورس رامسر نیز یکی از رویدادهای شاخص و بزرگ در استان بود که حتی مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی قرار گرفت.

وی پیگیری های مجدانه در تکمیل و بهره برداری از 19 پروژه ورزشی را در سال 1401 مورد اشاره قرار داد و گفت : با بهره برداری از پروژه های جدید ورزشی، سرانه ورزشی استان به 1.3 متر رسیده است که معتقدیم برای ورزش مازندران کافی نیست اما قابل قبول است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار