کد خبر: ۱۰۹۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 25 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 05/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل 

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری محتکر ارزاق عمومی و کشف 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی کالاهای احتکار شده در بابل خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمد پور در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد خوراکی توسط فردی در شهرستان بابل، مووضع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: ماموران در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی های قضائی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدپور در ادامه اظهار داشت: ماموران با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم، 1000 عدد روغن زیتون 2 کیلویی ، انواع شکلات، نوشابه و آدامس خارجی کشف کردند.

وی ارزش کل کالاهای کشف شده در این بازدید را بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با مخلان اقتصادی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمنیه را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 56 معتاد متجاهر و 30 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی های قضائی 30 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 56 معتاد متجاهر و پرخطر را از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و ضمن قدردانی از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.

------------------------------------------

سارق منزل با 8 فقره سرقت در محمودآباد به دام افتاد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق حرفه ای منزل و اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح اين خبر بيان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح حوزه، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی 2 سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف و اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ حسین زاده ضمن دستگیری سارقان که پس از تشکیل پرونده تحویل به مرجع قضایی از شهروندان خواست: هنگامي که به مسافرت مي رويد، بستگان و همسايگان مورد اطمينان را در جريان قرا ر دهيد تا مراقب منزلتان باشند و به طور مرتب به آن سرکشي کنندو در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری سارق خانه باغ ها در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق حرفه ای خانه باغ با 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ در حاشیه شهرستان ساری، تیمی از ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در ادامه، اظهار داشت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است در بازجویی ها به 20 فقره شامل سرقت از باغ ویلاها و کابل برق اعتراف کرد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار