کد خبر: ۱۰۹۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 25 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ،محمود حسینی پور استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

در توسعه استان هر مدیری که کارشکنی کند جایی در استان ندارد اما اگر مدیری سرعت قطار رونق این دیار را افزایش دهد، محبوب دل مردم خواهد شد.

 سید محمود حسینی پور روز شنبه در دیدار نوروزی مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران افزود: بزرگترین ذکر خدمت به مردم است و نمی توانیم و نمی شود در استان معنا ندارد و باید مسوولان تمام قد برای پیشرفت کشور تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مدیری می خواهد رابطه خود را با استاندار قوی کند نباید بگذارد که مردم در ادارات معطل شوند و باید کاغذبازی های اداری برچیده شود و به معنای واقعی حمایت از سرمایه گذاران و توسعه و رفع مشکلات زیرساختی افزایش یابد.

مقام عالی دولت در مازندران اضافه کرد: با تلاش هایی که در سال گذشته از سوی مسوولان صورت گرفته است اتفاقات خوبی رقم خورد که امسال نیز پیرو فرمایشات رهبری برای افزایش تولید و مهار تورم اقدامات شایان توجهی انجام می شود.

وی ادامه داد: باید برای سال جاری هم در استان وظیفه خود می دانم که از تلاش های جهادی مسوولان در سال گذشته تلاش کنم و مدیران اراده کردند و بعد از ۱۰ سال رشد اقتصادی استان به بیش از سه درصد رسید و از حالت منفی خارج شد و ما می توانیم به معنای زمینه توسعه اقتصادی استان فراهم شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار