کد خبر: ۱۰۹۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 24 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان این که لق گیری سنگ های معلق کندوان به صورت مقطعی جواب نمی دهد، خواستار توجه ملی برای این ایمن سازی این مسیر شد.

 محمدعلی محسنی بعدازظهر جمعه در شورای ترافیک استان با اظهار اینکه نگاه وزارت راه و شهرسازی به کندوان باید تغییر کند، افزود: نگاه به این جاده باید از حالت انفعالی خارج شود نه آنکه هر زمانی سنگی ریخت و جانی از دست رفت به آن توجه کنیم.

وی بر لزوم تأمین اعتبار خاصی برای ایمن سازی جاده کندوان تاکید کرد و گفت: بیشتر مسافران این مسیر و جاده را غیربومی‌ها تشکیل می‌دهند و نباید جاده کندوان به حال خود رها شود.

محسنی با اظهار اینکه لق گیری های مسیر کندوان به صورت مقطعی جواب نمی‌دهد، گفت: هر فوتی بیش از هشت میلیارد تومان برای کشور هزینه دارد و هزینه‌های بیماران قطع نخاعی ناشی از تصادفات بسیار بالاتر خواهد بود.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه لق گیری های مسیر کندوان در مقیاس وسیع‌تری صورت گیرد، گفت: باید از اعتباارت کشور برای ایمن سازی مسیر استفاده کنیم و محور کندوان نیازمند توجه ویژه است.

وی همچنین خواستار تفکیک راهداری و حمل ونقل جاده‌ای غرب استان شد و گفت: ناگریز هستیم بخشی از امکانات غرب استان را افزایش دهیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار