کد خبر: ۱۰۹۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 20 March 2023
به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:
تاکنون یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در استان توزیع شد.

 حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پانزدهمین قرارگاه امنیت غذایی استان که با حضور آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: غذا مقوله مهم در جامعه است و جهاد کشاورزی وظایف مهمی را در حوزه امنیت غذایی بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به سیاست های دولت و بخش کشاورزی، نیاز بخشی از غذای کشور را برای مردم تولید، ذخیره سازی و عرضه کردیم.

عنایتی ادامه داد: در برخی کالاهای اساسی جزو استان‌هایی هستیم که نیاز کشور را تامین می کنیم و در تامین کالا نقش مهمی داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: ذخیره سازی لازم برای مرغ و پرتقال را انجام دادیم و اکنون در بازار عرضه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در استان توزیع شد.

عنایتی ادامه داد: ۲۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب و ۱۲ تن خرما در استان ذخیره سازی شد و اکنون در حال توزیع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۲۳ هزار کیسه آرد فوق العاده برای ۲۷۹ نانوایی کشیک توزیع کردیم که در اوج مصرف بین نانوایان مورد مصرف قرار گیرد تا مشکلی در تامین نان وجود نداشته باشد‌

وی افزود: کمبود مرغ، گوشت، میوه و شکر در استان نداریم و به میزان کافی ذخیره سازی و توزیع خواهد شد.

عنایتی گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم توانستیم اقدامات موثری در بازار انجام دهیم و این روند باید در طول سال ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور شبانه روزی و پای کار بودن همه همکاران سبب شد نسبت به تامین کالاهای اساسی اقدام کنیم و کمبودی را شاهد نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: حتی توانستیم نیاز میوه شب عید سایر استان ها را نیز تامین کنیم.

عنایتی از همکاری همه همکاران که در قرارگاه تنظیم بازار حضور فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد و آرزوی تندرستی برای همه کسانی که خدمت گزار نظام و مردم هستند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت عظیم بخش کشاورزی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم و کشاورزان بهره‌گیری کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار