رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بابل گفت: ۲۱ میلیاردتومان کمک توسط مراکز نیکوکاری به محرومان این شهرستان انجام شد
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 19 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد جعفری اظهار داشت: 

۲۱ میلیاردتومان کمک توسط مراکز نیکوکاری به محرومان این شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر 38 مرکز نیکوکاری در سطح بابل فعال هستند گفت: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای کمک به مردم اداره می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بابل بیان داشت: میزان درآمد این مراکز تا کنون بیش از 21 میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

جعفری افزود: مراکز نیکوکاری با عناوین محله‌ای و تخصصی در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال زکات و ... بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت می‌باشند.

وی گفت: تلاش داریم در همه ی محله‌ها به‌خصوص مناطق محروم و حاشیه‌نشین، مراکز نیکوکاری تخصصی متناسب با نیاز هر منطقه راه‌اندازی شود تا ضمن رفع مشکلات نیازمندان، به رونق اقتصادی این مناطق نیز کمک شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بابل با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی مراکز در سامانه این نهاد ثبت و ضبط می‌شود، گفت: این نهاد تنها نقش نظارتی دارد و امور مردم توسط مردم صورت می‌گیرد که تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

خاطر نشان می شود: ۱۰۶۰۰نفر در شهرستان بابل تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی 

 

کمک 21 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری بابل به نیازمندان  
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار