کد خبر: ۱۰۹۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 18 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، در گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی با تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی گفت: مطالبه گری در همه حوزه ها به برنامه محوری، پیگیری و احصا قوانین هم هست و تنها خوب صحبت کردن نیست.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی دولت و مجلس مشکلات را افزایش می دهد، افزود: فقط از منظر ورزش می توانیم درآمد بسیار خوبی کسب کنیم.

بابایی ادامه داد: هنوز فدراسیون ها و هیات ها به قابلیت های حرفه ای نرسیدند و نگاه ما به ورزش، حرفه ای، پایدار نیست و اگر نگاه حرفه ای شود نیاز به بودجه برای ورزش نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: هزینه های جاری بسیار زیاد است و پرهزینه ترین دولت دنیا هستیم و این پرداخت های دولت تورم زا است.

وی با بیان اینکه، هرچه که به جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، افزود: آقای دکتر سجادی وزیر ورزش از جنس ورزش و اخلاقمدار است و فقط یک فرد نمی تواند همه مشکلات را برطرف کند.

بابایی تاکید کرد: باید نگاه حرفه ای به ورزش داشته باشیم و باید ببینیم که چه به مدیران ورزشی دادیم و چه می خواهیم.


وی افزود: در تنظیم بودجه سال آینده تلاش کردیم نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشیم.برنامه هفتم زیربنای اساسی اسناد بالادستی است.از تمام هیات ها درخواست میکنم نظرات شان را در راستای برنامه هفتم ارائه دهند.

این مسئول بیان داشت: 470 کیلوتر ساحل و 270 کیلومتر پلاژ داریم که باید به بخش خصوصی واگذار کنیم و می توانیم در این بخش بعنوان مشوق به هیات های ورزشی دهیم.


بابایی با بیان اینکه نباید در ورزش نگاه مقطعی داشته باشیم، افزود: بعنوان رئیس نمایندگان استان آمادگی کامل برای حمایت از همه رشته های ورزشی داریم.

رئیس مجمع نمایندگان گفت: اولویت بندی و سیاست های 5 سال آینده ورزش استان را به نمایندگان اعلام کنید که بتوانیم کمک کنیم به توسعه ورزش استان!

وی با تاکید بر اینکه، حتما از افتخارآفرینان ورزش استان مازندران تجلیل به عمل آید، افزود: ورزشکاران مظلوم جانبازان و معلولین باید مورد توجه قرار گیرند و امیدوارم سال آینده سال خوب ورزش مازندران باشد.

کارنامی در پایان بیان داشت: همه ی نمایندگان مجلس استان نگاه دلسوزانه به حوزه ورزش دارند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار