پلیس با کسانی که قصد خدشه دار کردن امنیت شهروندان ، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت برای مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 15 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/12/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
شبی آرام و بدون حادثه در مازندران // امنیت، آرامش و نشاط مردم؛ خط قرمز پلیس در ایام نوروز
سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ، امنیت، آرامش و نشاط مردم در ایام نوروز را خط قرمز بر شمرد و بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در این ایام تاکید کرد.
سرهنگ سیدموسی حسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده پلیس علاوه بر اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی، اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در استان، اقدامات فرهنگی خوبی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی این فرماندهی و سایر سازمان ها و نهادها، از جمله صدا و سیما و رسانه های استانی صورت گرفت که نتیجه این اقدامات موجب شد تا شبی آرام و بدون حادثه را در استان شاهد باشیم .
حسینی با اشاره به تعامل و همراهی مردم سراسر استان با پلیس در برقراری امنیت و نظم اجتماعی در چهارشنبه آخر سال از کشف بیش از 600 هزار عدد مواد محترقه در استان خبر داد و اظهار داشت: برابر آمارها شاهد کاهش چشمگیر حوادث ناگوار در استان بوده ایم.
وی با بیان این که در سراسر استان مجموعا 6 نفر به دلیل ایجاد رفتارهای خطرناک مجروح و در بیمارستان ها بستری شده اند از دستگیری 24 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی و معرفی آنان به مرجع قضائی در استان خبر داد .
سرهنگ حسینی در ادامه از اجرای طرح های نوروزی پلیس در ایام نوروز 1402 خبر داد و با اشاره به آمادگی کامل پلیس در برقراری امنیت مردم و مسافران نوروزی در استان، گفت: برای تسهیل سفر های نوروزی و ارائه خدمت به مردم در این ایام طرح انتظامی و ترافیکی در استان آغاز و تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت .
حسینی با بیان این که امنیت، آرامش و نشاط مردم خط قرمز پلیس در ایام نوروزی است بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در این ایام تاکید کرد و گفت: با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند باید قاطعانه و برابر قانون برخورد شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز 1402 بر رعایت شئونات اخلاقی و مسائل شرعی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: انتظار ما از مردم و مسافران نوروزی حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و توجه به هشدارهای پلیس در این ایام است.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به حجم مسافرت ها و وضعیت ترافیک در محورهای استان بر مدیریت سفر و رعایت مقررات و آئین نامه های راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت هشدارهای انتظامی خاطرات خوشی از نوروز و سفر به استان مازندران را برای هموطنان عزیز شاهد باشیم .
------------------------------------------
دستگیری 5 اخلالگر نظم و امنیت عمومی در"نکا"
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 5 نفر از اخلاگران در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"قاسم عزیزی " درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین جندین نفر در بازار این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: ماموران بلافاصله پس از وقوع درگیری در محل حاضر و پس از بررسی های همه جانبه ، متهمان را که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند شناسایی کردند .
سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی 5 متهم در این ارتباط دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به ایجاد نزاع ودرگیری واخلال در نظم وامنیت عمومی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی نکادر خاتمه با بیان این که متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند، گفت: پلیس با کسانی که قصد خدشه دار کردن امنیت شهروندان ، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت برای مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد .
------------------------------------------
سارق موتورآلات کشاورزی کشاورزی در محمودآباد دستگیر شد
سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق سابقه دار موتورآلات کشاورزی در روستای شومیا از توابع این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمودحسین زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت موتورآلات کشاورزی از یک انبار، پي گيري موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وي با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی و بررسي شيوه وقوع سرقت و آثار به جامانده در محل، یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و او را دستگیر کردند، افزود: در بازجویی های به عمل آمده از متهم به 8 فقره سرقت ادوات کشاورزی در منطقه اعتراف نمود
فرمانده انتظامی محمودآباد با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم تا ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار