کد خبر: ۱۰۹۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹ 15 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهدا مظلوم هستند ولی شهادت در کشور ما مظلوم نیست، دشمن در خواب است، قطعا نسل‌های موجود و آینده ما بهتر از گذشتگان حافظ راه شهیدان هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین بزرگداشت روز شهدا در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار ساری، اظهار کرد: روز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی میداریم و به همه خانواده‌های معزز شهدا تبریک عرض می کنم.

وی افزود: شهدا مظلوم هستند ولی شهادت مظلوم نیست، یعنی ما نباید بگذاریم شهادت مظلوم باشد، امام حسین (ع) و همه شهدا مظلوم هستند، وای به روزی که شهادت مظلوم باشد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خوشبختانه در کشور ما شهادت مشتری و عاشق دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس بچه‌های ۱۳ ساله شناسنامه خود را دستکاری کردند تا برای دفاع از دین اسلام به میدان بروند، اگر شهادت هنوز هم مشتری دارد و مظلوم نیست‌ به برکت تلاش حضرت زینب (س) و بازماندگان عاشوراست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید با شهادت و ویژگی شهدا آشنا شویم، تاکید کرد: باید شهادت و ایثار را در جامعه ترویج کنیم و در مقابل حرکت های خزنده ضد نظام ارزشی و شهادت که توسط دشمنان ما مدیریت می‌شود باید بایستیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: دشمنان ما می‌خواهند این را تبلیغ کنند که نسل دهه هشتادی و نودی ما با نسل دیروز فاصله دارد اما من به شما قول می‌دهم که نسل امروز اگر بهتر از دهه پنجاهی‌ها نباشد بدتر از آنها هم نیست؛ این نسل میراث شهادت را حفظ کرده است و این فرهنگ به برکت برگزاری همین مراسم‌ها و یادواره ها حفظ شده است.

این مسئول همچنین عنوان کرد: دشمن در خواب است و خوابش هیچ‌وقت تعبیر نمی‌شود، قطعا نسل‌های موجود و آینده ما بهتر از گذشتگان حافظ راه شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه جهاد در حوزه‌های مختلف تعریف می‌شود، گفت: ناسپاسی است اگر یک مدیری در یک دستگاه بخواهد به مردم کم توجهی کند یا به مراتب تکریم بی توجه باشد، این ناسپاسی است و قطعا مسئولیت دارد.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: این ملت چهل و چهار سال پای تمام تحریم‌ها و فشارها ایستاده و هر روز بهتر از گذشته حماسه آفریدند، دشمنان ما باور نمی‌کردند که ۲۲ بهمن امسال ملت ما چنین حماسه‌ای بیافریند ملت ما این است، کم توجهی به این ملت ناشکری است و میز و صندلی و حقوقشان در صورت کوتاهی حلال نیست و مشروعیت نخواهد داشت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار